صدر نشینی پرسپولیس با تساوی سپاهان و پیکان

صدر نشینی پرسپولیس با تساوی سپاهان و پیکان
جمعه 19 مرداد 1397 - 23:25

بازی‌های سپاهان - پیکان و فولاد - نفت مسجدسلیمان با تساوی بدون گل به پایان رسید.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

در ادام هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، سپاهان اصفهان از ساعت ۲۰:۳۰ میزبان پیکان تهران بود که این دیدار در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. سپاهان و پیکان که پیش از ۴ امتیاز کسب کرده بودند، با این تساوی پنج امتیازی شدند. این تساوی باعث شد صدرنشینی پرسپولیس حفظ شود.

در دیگر دیدار امروز (جمعه) نفت مسجدسلیمان از ساعت ۲۰:۳۰ از فولاد خوزستان میزبانی کرد که این دیدار نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

فولادی‌ها که پیش از این دیدار ۳ امیتاز در حساب خود داشتند با کسب تساوی برابر نفت مسجدسلیمان ۴ امتیازی شدند و نفت مسجدسلیمان نیز ۲ امتیازی شد.

همچنین تیم فوتبال پدیده خراسان مقابل صنعت نفت آبادان به پیروزی یک بر صفر دست یافت.

تیم یحیی گل محمدی با این برد به دومین پیروزی خود در سه هفته ابتدایی لیگ برتر دست یافته و به رده دوم جدول صعود کرده است.

کسب نخستین امتیاز شاگردان خداد عزیزی

در دیگر بازی های امروز، تیم‌های ماشین سازی و سپیدرود رشت به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

بازی تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و سپیدرود رشت از ساعت ۱۸ پیگیری شد که در نهایت با تساوی یک بر یک پایان رسید تا دو تیم امتیازات را تقسیم کنند.

در نخستین دقایق این بازی، حسین ابراهیمی در دقیقه هشت از روی نقطه پنالتی دروازه ماشین‌سازی را باز کرد و سپیدرود را پیش انداخت. این نتیجه قبل از اتمام نیمه نخست تغییر کرد و محسن یوسفی در دقیقه ۴۵ با شوت از راه دور دروازه یاران خداداد عزیزی را باز کرد و بازی را به تساوی کشاند.

این نتیجه تا پایان بازی تغییر نکرد تا ماشین سازی سومین تساوی پیاپی خود را کسب کند و موقتا با سه امتیاز در رده هفتم جدول جای بگیرد.

سپیدرود نیز موفق شد بعد از دو شکست پیاپی نخستین امتیاز خود را دشت کند اما همچنان با یک امتیاز و تفاضل گل ۸- در انتهای جدول قرار گرفت.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها