تازه ترین اخبار از تحولات میدانی یمن؛

حمله موشکی نیروهای یمنی به مواضع سعودی ها در جیزان/ انهدام چندین خودروی نظامی اماراتی سعودی

شنبه 20 مرداد 1397 - 22:27

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک از نوع "بدر 1" و یک موشک "زلزال1" به سوی پایگاه های ارتش عربستان در استان جیزان شلیک کرد.

العالم _ یمن

به گزارش خبرنگار العالم؛ یک دستگاه خودروی نظامی اماراتی در شهر الوازعیه در غرب استان تعز یمن با یک موشک هدایت شونده توسط نیروهای یمنی منهدم شد و همۀ سرنشینان آن به هلاکت رسیدند. 

همچنین؛ نیروهای یمنی با خنثی کردن عملیات پیشروی مزدوران سعودی در شهر جبل حبشی در استان تعز تعدادی از آنها را به هلاکت رساندند.

یک خودروی نظامی اماراتی و یک خودروی حامل مزدوران سعودی در پی انفجار چند بمب در جنوب منطقه الفاره در جنوب استان حدیده منهدم شدند و سرنشینان آن به هلاکت رسیدند. 

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن یک فروند موشک بالستیک از نوع "بدر 1" به سوی پایگاه جدید ارتش عربستان در استان جیزان شلیک کرد. 

همچنین؛ نیروهای یمنی یک فروند موشک "زلزال 1" به سوی به سوی پایگاه "نعشاو" ارتش عربستان در استان جیزان شلیک کردند. 

نیروهای یمنی مواضعی را در شرق "جبل الدود" در استان جیزان عربستان به کنترل خود درآوردند و گروهی مزدور از جمله چند مزدور سودانی را کشتند و زخمی کردند.

یک دستگاه خودروی نظامی حامل مزدوران سعودی در منطقه الربعه استان الجوف یمن توسط نیروهای یمنی منهدم شد که به هلاکت سرنشینان آن انجامید. 

گفتنی است؛ یگان پشتیبانی توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران سعودی را در صحرای میدی و شمال رشته کوه های " جبل النار" در شهر حرض استان حجه زیر آتش گرفت. 

شایان ذکر است؛ حملات موشکی و توپخانه ای ارتش عربستان به روستاهای حومۀ شهر الظاهر استان صعده یمن خسارات مادی برجای گذاشت. 

 ارتش عربستان روستاهای حومۀ شهر مرزی شدا استان صعده یمن را همچنان زیر حملات موشکی و توپخانه ای خود گرفته است. 

 

پربیننده ترین خبرها