معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در کرمانشاه:

فعالیت ۳ هزار و ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور

فعالیت ۳ هزار و ۷۰۰ شرکت دانش‌بنیان در کشور
سه شنبه 23 مرداد 1397 - 16:46

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور: شرکت‌های دانش بنیان سال گذشته توانسته اند بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان فروش داشته باشند.

العالم - ایران / علمی

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور صبح امروز در حاشیه بازدید از شرکت دانش بنیان پارت خودرو بیستون (تولیدکننده قطعات خودرو) اظهار داشت: حمایت‌های ویژه مهندس بازوند استاندار کرمانشاه از شرکت‌های دانش بنیان اتفاقات امیدآفرینی را در این حوزه رقم زده است و پارک علم و فناوری یکی از نقاط کلیدی استان است.

وی افزود: باید شرایط برای فعالیت شرکت‌های دانش بنیان بیش از گذشته فراهم شود چرا که اقتصاد آینده برمبنای اقتصاد دانش بنیان است.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با بیان اینکه ۳ هزار و ۷۰۰ شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می‌کنند، گفت: این شرکت‌ها توانسته اند به صورت مستقیم ۳۰۰ هزار شغل ایجاد کنند و در سال گذشته بیش از ۶۰ هزار میلیارد تومان فروش دربازار داشته باشند.

ستاری به نبود صندوق‌های سرمایه گذاری در استان‌ها نیز اشاره کرد و افزود: به طور جدی پیگیر تشکیل این صندوق‌ها هستیم تا محیط‌های کارآفرینی بیشتری پیش روی جوانان گذاشته شود.

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور همچنین از مرکز نوآوری و انبوه سازی فناوری تولیدکننده انواع باطری خودرو و باطری های صنعتی در کرمانشاه و  مرکز شتابدهنده تخصصی  پارک علم و فنآوری کرمانشاه بازدید کرد.

ستاری در ادامه سفر یک روزه اش به کرمانشاه قرار است بعد از ظهر در شورای اداری استان کرمانشاه شرکت کند.

صدا و سیما

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها