مدیر برنامه ریزی مس کرمان؛

ایجاد ۹۰۰ شغل غیر مستقیم از طریق شرکت های وابسته به مس در استان کرمان/احداث کارخانه ضایعات مس کرمان در سبزوار کذب است

ایجاد ۹۰۰ شغل غیر مستقیم از طریق شرکت های وابسته به مس در استان کرمان/احداث کارخانه ضایعات مس کرمان در سبزوار کذب است
سه شنبه 23 مرداد 1397 - 18:33

مدير امور كنترل فرايند و برنامه ريزي مس منطقه كرمان گفت: این شایعه که ضایعات مس کرمان را به استان های دیگر منتقل و اشتغال به جای کرمان در استان های دیگر ایجاد می شود کذب است.

العالم - ایران / اقتصادی

حبیب الله ضیاءالدینی در حاشیه بازدید تور رسانه ای کشور از کارخانه مس سرچشمه رفسنجان در گفت و گویی اختصاصی با ” بوتیا نیوز ” در پاسخ به شایعه ای مبتنی بر احداث کارخانه ضایعات مس کرمان در شهر سبزوار گفت: این مسئله کذب است و ما خودمان ضایعات را می خریم و مصرف می کنیم.

مدیر امور کنترل فرایند و برنامه ریزی مس منطقه کرمان افزود: البته یک سری مواد سرد تولید می شود که آن ها نیز به هیچ عنوان از استان کرمان خارج نمی شود بلکه این مواد در اختیار ۱۵ شرکت که در شهرهای رفسنجان، شهربابک و کرمان فعالیت می کنند قرار داده می شود.

وی در ادامه تصریح کرد: روند کار در این شرکت ها نیز به این صورت است که ما با در اختیار قرار دادن تکنولوژی این کار و مواد به این شرکت ها؛ پس از تبدیل مواد به مس ۹۵ درصد، دوباره همین مس را از آن ها خریداری می کنیم.

ضیاءالدینی بیان کرد: بنابراین ما از همین طریق در استان کرمان برای حدود ۹۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کردیم و این شایعه که ضایعات را به استان های دیگر منتقل و اشتغال به جای کرمان در استان های دیگر ایجاد می شود کذب است.


در بخش دیگری از بازدید اصحاب رسا نه محمدحسین حسین زاده مدیرعامل بانک  قرض الحسنه رسالت کشور گفت: با عنایت علیرضا رزم حسینی استاندار سابق کرمان بانک رسالت بعنوان معین اقتصادی انتخاب و شهر گلباف بعنوان پایلوت اقتصادی معرفی شد.


مساله کسب و کار صرفا با پنجره اقتصاد باز نمیشود.نیاز به کار فرهنگی است.

باید این مساله را جابیاندازیم که پول کار نمی سازد، کار پول می سازد.

به بانک بعنوان ابزار کار نگاه کنیم نه به عنوان محور کارآفرینی.

عمده آمار اقتصادی با پول و تسهیلات بانکی  ارائه می شود/بایستی کارکنیم تا پول بسازیم و کار فرهنگی انجام دهیم./با مساله ی فرهنگی فرهنگ نه صرفا تبلیغاتی مواجه هستیم

خبرگزاری دانا

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها