رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:

دولت تیم اقتصادی خود را متناسب با شرایط "جنگ اقتصادی" تغییر دهد

دولت تیم اقتصادی خود را متناسب با شرایط
سه شنبه 23 مرداد 1397 - 22:56

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه اقتصاد ما با منابع بخش دولتی به اندازه کافی آزمون و خطا داشته است، گفت: ضرورت دارد دولت تیم خود را متناسب با شرایط جنگ اقتصادی تغییر دهد و از جوانان فعال و متخصص در این حوزه استفاده کند.

العالم - ایران / اقتصادی

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس صبح امروز در همایش بزرگداشت مقام خبرنگار که با حضور علیرضا رزم‌حسینی استاندار سابق کرمان و به‌همت بسیج رسانه استان در دانشگاه آزاد کرمان برگزار شد، اظهار داشت: امروز یکی از مولفه‌های توسعه اقتصادی شفافیت اقتصادی است که با مطالبه‌گری اصحاب رسانه اتفاق خواهد افتاد.

وی با بیان اینکه باید با متخلفان اقتصادی برخورد سریع شود گفت: روز گذشته هم مقام معظم رهبری این موضوع را تاکید کردند که رسیدگی به پرونده مفسدان اقتصادی باید با سرعت انجام شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه پیشگیری از بروز فساد اقتصادی در کشور نیز لازم است که در این راستا تصویب قوانینی را در مجلس پیگیری کردم، بیان کرد: از رسانه‌ها تشکر می‌کنم که در آگاه‌سازی جامعه به‌ویژه در حوزه اقتصادی شفاف‌سازی دارند و این اقدامات بسیار اثرگذاری است.

وی با بیان اینکه مدیران استانی وظیفه دارند که مسیر اقداماتی که در استان در حوزه اقتصاد مقاومتی انجام شده را دنبال کنند افزود: این اقدامات باید استمرار داشته باشد و به‌عنوان نماینده مردم در مجلس حتما این مسئله را پیگیری می‌کنم.

پورابراهیمی با اشاره به اینکه امروز براساس آمارهای رسمی ‌و در راستای اقدامات اقتصاد مقاومتی، میزان تخلفات و جرائم در مناطقی که معین‌های اقتصادی فعال هستند کاهش پیدا کرده است، تصریح کرد: اقتصاد ما با منابع بخش دولتی به اندازه کافی آزمون و خطا داشته و امروز نیاز است که از توان بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه افزایش اختیارات استانداران را در شرایط جنگ اقتصادی پیگیری خواهیم کرد و باید ساختار امروزی را فراتر ببینیم گفت: استاندار سابق کرمان زحمات زیادی در این مسیر کشیده است و باید قدردان زحمات وی بود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به اینکه پیش‌بینی شده که همایش بزرگ رسانه و اقتصاد در کشور در پاییز برگزار شود افزود: در این همایش به نقش رسانه در توسعه اقتصادی کشور پرداخته می‌شود.

وی با بیان اینکه در مجلس آمادگی کامل داریم تا پیشنهادات رسانه‌ها را برای حل مشکلات اقتصادی بشنویم و بکار بگیریم، بیان کرد: ضرورت دارد دولت تیم خود را متناسب با شرایط جنگ اقتصادی تغییر دهد و از جوانان فعال و متخصص در این حوزه استفاده کند.

تسنیم

پربیننده ترین خبرها