جنگ جدید رژیم اشغالگر علیه بخش ارتباطات کرانه باختری

چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 20:48

رژیم اشغالگر اسراییلی در راستای جنگ خود علیه شرکت های مخابراتی فلسطینی، به شرکتهای مخابرات اسراییلی اجازه داد تا برج های خود را در مناطق کرانه باختری دایر کنند.

العالم . فلسطین اشغالی 

رژیم اشغالگر تصمیم گرفت جنگ تازه ای به راه اندازد اما این بار در سکوت کامل و هدفش ضربه زدن به اقتصاد فلسطین و بویژه بخش ارتباطات است. وزارت ارتباطات رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی روزهای آتی برجهایی برای تقویت تلفن های همراه در سرتاسر کرانه باختری با مقاصد نظامی و غیرنظامی برپا خواهد کرد. این تصمیم به شرکتهای مخابرات صیهونیستی اجازه پوشش کامل تمام مناطق کرانه باختری را می دهد.

سلیمان الزهیری سرپرست وزارت ارتباطات فلسطین در گفتگو با العالم گفت: در حالی که اسراییل نوارغزه را از لحاظ تکنولوژی و اطلاعاتی تحت محاصره درآورده است و شرکتهای فلسطینی را از واردات تجهیزات و ابزارهای لازم برای ایجاد شبکه نسل چهارم باز می دارد، تسهیلات لازم  را در اختیار شرکتهای اسراییلی قرار می دهد.

عملیات دایر کردن برج های مخابراتی اسراییلی به معنای وارد کردن ضربه مهلکی به شرکتهای مخابراتی فلسطینی است که با رقابت شدیدی از جانب شرکتهای اسراییلی روبرو هستند در حالی که شرکتهای اسراییلی از تکنولوژی بسیار بالایی برخوردارند و رژیم اشغالگر اجازه برخورداری شرکتهای فلسطینی از این تکنولوژی ها را نمی دهد.

پربیننده ترین خبرها