واکنش قاطع حماس به طرح اسراییل برای ترور رهبران این جنبش / درهای جهنم را به روی رژیم صهیونیستی می گشاییم

واکنش قاطع حماس به طرح اسراییل برای ترور رهبران این جنبش / درهای جهنم را به روی رژیم صهیونیستی می گشاییم
چهارشنبه 24 مرداد 1397 - 22:38

«مشیر المصری» از رهبران حماس در واکنش به طرح رژیم صهیونیستی برای ترور رهبران این جنبش، گفت: درهای جهنم به روی اشغالگران گشوده خواهد شد و آن ها هزینه سنگینی پرداخت خواهند کرد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش پایگاه خبری عربی 21، مشیر المصری روز چهارشنبه خاطرنشان کرد، تهدید اشغالگران در خصوص ترور رهبران مقاومت و حماس تنها باعث پافشاری و ثبات قدم بیشتر ما بر انتخاب گزینه مقاومت خواهد شد.
پیش تر روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" فاش کرده بود که فرماندهان ارتش رژیم اشغالگر و افسران "شاباک" (دستگاه جاسوسی این رژیم) در ماه های گذشته در پاسخ به تداوم "راه پیمایی بازگشت"، طرح ترور فرماندهان "حماس" در نوار غزه را آماده کردند.
المصری گفت: این تهدیدها ما را نمی ترساند و نمی هراساند. بهای خون مردم ما سنگین است و آن انتقام و خون خواهی است.
وی در خصوص همزمانی این تهدیدها با تلاش های صورت گرفته برای دستیابی به آتش بس با رژیم صهیونیستی گفت: این تلاش ها بیشتر از سوی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی و سران این رژیم برای سرپوش گذاشتن بر ناتوانی و شکست طرح های آن ها در غزه صورت گرفته است.
به گزارش ایرنا، خبرگزاری رویترز جمعه گذشته مدعی شده بود که رژیم صهیونیستی و جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) بر سر توقف درگیری ها در مناطق مرزی میان دو طرف به توافق رسیدند.
درگیری میان رژیم صهیونیستی و حماس در غزه پس از آغاز تظاهرات بازگشت در این باریکه افزایش یافته است.
راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از 30 مارس گذشته (10 فروردین 97) همچنان جمعه هر هفته در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی و در اعتراض به تصمیمات آمریکا و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.

پربیننده ترین خبرها