واکنش شخصیت های فلسطینی در مقابل کشتار در یمن + فیلم

جمعه 26 مرداد 1397 - 14:48

واکنش محافل و شخصیت های عربی به جنایات آل سعود در یمن همچنان ادامه دارد. شخصیت های فلسطینی خواستار مداخله طرف های بین المللی برای توقف تجاوز سعودی ها شدند. آنها تأکید کردند که ملت یمن خود باید سرنوشت خود را به دور از مداخله عربستان و امارات به دست بگیرند.

العالم - فلسطین اشغالی

محمد ولید فراح، تحلیل گر سیاسی به خبرنگار العالم گفت: حمله سعودی و امارات به یمن، جنایت غیر قابل بخششی علیه کودکان و زنان یمنی است.

هانی العیساوی، عضو دفتر مرکزی جبهه دموکرات هم به خبرنگار العالم گفت: حق ملت یمن است که نوع حکومت و زندگی خود را آزادانه و با استقلال انتخاب کنند و هیچ حکومتی چه عربستان و چه هر حکومت دیگری حق تعیین تکلیف برای ملت یمن را ندارند.

راسم عبیدات، روزنامه نگار و نویسنده نیز گفت: روشن است که آنچه که در یمن به فرماندهی عربستان در جریان است، جنایت علیه شهروندان بی دفاع است.

زیاد الحموری، مدیر مرکز حقوق اقتصادی و اجتماعی قدس گفت: کدام قانون است که حق کشتار کودکان جلوی چشم جهانیان را صادر می کند و این جنایت ها را توجیه می کند.

عدنان غیث، رئیس کمیته قدس در شورای جنبش فتح هم گفت: آنچه که امروز در یمن رخ می دهد به معنای واقعی کلمه فاجعه انسانی است.

پربیننده ترین خبرها