امیر پوردستان: ادامه سیاست های آمریکا به فروپاشی بلوک غرب می انجامد

امیر پوردستان: ادامه سیاست های آمریکا به فروپاشی بلوک غرب می انجامد
شنبه 27 مرداد 1397 - 11:11

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه امروز آمریکا در بدترین شرایط سیاسی قرار دارد، گفت: ادامه سیاست های غلط کاخ سفید به فروپاشی بلوک غرب می انجامد.

العالم _ ایران / سیاسی

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان شامگاه جمعه در مراسم یادواره شهدای شهر هشتگرد استان البرز اظهارداشت: اگر سیاست های کاخ سفید به این شکل استمرار یابد، به طور قطع ایالات متحده آمریکا به سرنوشت اتحاد جماهیر شوروری سابق مبتلا خواهد شد.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش به تحرکات آمریکا در قبل و پس از پیروزی انقلاب پرداخت وگفت: ایران در زمان طاغوت نگهبان منافع آمریکا در منطقه بود که با پیروزی انقلاب این منافع به مخاطره افتاد و دشمنی آمریکا از همان زمان آغاز شده است.

وی افزود: از 23 بهمن 57، آمریکا در صدد براندازی جمهوری اسلامی بود و با عناوین و روش های مختلفی این دشمنی خود را َآشکار کرد.

پوردستان گفت: امروز توطئه های آمریکا علیه ایران اسلامی به شیوه های مختلف ادامه دارد که نمونه بارز آن ایجاد گروه های تکفیری در منطقه ، جنگ بیو تروریسم و جنگ اقتصادی است. 

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، اصلی ترین وظیفه قشرهای مختلف جامعه را تبعیت از فرمانده کل قوا برای عبور از این دوره پر فراز و نشیب بیان کرد.
 

ایرنا

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها