حیدری:

وحدت سپاه و ارتش، سدی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است

وحدت سپاه و ارتش، سدی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است
شنبه 27 مرداد 1397 - 13:45

فرمانده نزاجا گفت:  وحدت سپاه و ارتش، تیری در چشم دشمنان و سدی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است.

العالم - ایران / سیاسی

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، در همایش هم‌افزایی هوانیروز ارتش و سپاه که صبح امروز شنبه 27 مردادماه در ستاد هوانیروز ارتش برگزار شد، اظهار کرد: این دومین همایش در سطح نیروی زمینی در راستای وحدت ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: «ارتشی و سپاهی، یک لشکر الهی»  شعار نیست؛  وحدت سپاه و ارتش، تیری در چشم دشمنان و سدی در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی است.

حیدری تاکید کرد: هوانیروز، قدرت بالقوه‌ نیروهای مسلح ایران است؛  هوانیروز قبل و بعد از جنگ تحمیلی نیز همانند دوران دفاع مقدس، نقش بسیار مهمی را ایفا کردند.

وی افزود: در تاریخ ثبت شده که هوانیروز قهرمان چگونه مقابل دشمن و ضد انقلاب ایستاد و حماسه‌ها آفرید، هوانیروز در شرایط مختلف دفاع مقدس حضور داشت و با افتخار از عهده این مسئولیت بر آمد، آنها به بهترین شکل کار پشتیبانی، امداد و نجات را انجام دادند.

فرمانده نیروی زمینی به عملیات مرصاد اشاره کرد و گفت: یگان ها و بالگردهای مختلف هوانیروز ارتش در عملیات مرصاد حضور داشتند و توانستند شکست سختی به منافقین کور دل بدهند.

وی هوانیروز را امید مردم دانست و گفت: در زلزله کرمانشاه وقتی راه های ورودی شهر ها بسته شده بود نگاه مردم منطقه به هوانیروز بود، همچنین اولین بالگرد که به آنجا رسید بالگرد حامل امیر موسوی فرمانده کل ارتش بود که من هم خدمت ایشان بودم. از آن زمان امداد رسانی و انتقال مجروحان شروع شد. البته در دیگر حوادث هم به همین شکل است.

حیدری درپایان تصریح کرد: اگر امروز هوانیروز در چشم مردم عزت دارد به دلیل رشادت شهدا و نیروهای است که در این نیرو خدمت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان

پربیننده ترین خبرها