تأکید فراکسیون پارلمانی حزب‌الله بر عزم مقاومت برای محافظت از لبنان در برابر تجاوزها

تأکید فراکسیون پارلمانی حزب‌الله بر عزم مقاومت برای محافظت از لبنان در برابر تجاوزها
شنبه 27 مرداد 1397 - 18:44

فراکسیون پارلمانی وابسته به حزب‌الله طی مراسمی به مناسبت پیروزی در جنگ 33 روزه اعلام کرد مقاومت برای محافظت از لبنان و نیز مقابله با هر تجاوز احتمالی به این کشور مُصِر است.

العالم _ لبنان

فراکسیون پارلمانی حزب‌الله «الوفاء للمقاومة» (وفاداری به مقاومت) اعلام کرد لبنان در مرحله بسیار حساسی قرار دارد.

بر اساس گزارش «البناء»، این فراکسیون در مراسمی سالانه با عنوان «پیروزی الهی» که در شهر «الخیام» (از استان مرجعیون) به مناسبت پیروزی در جنگ 33 روزه برگزار شد، اعلام کرد مقاومت و حزب‌الله بر حفظ بیروت و کل لبنان اصرار دارد و برای مقابله با هر تجاوزی آماده است.

«علی فیاض» از اعضای این فراکسیون در مراسم مذکور نسبت به سنگ‌اندازی برخی طرف‌ها در روند تشکیل دولت لبنان ابراز تأسف کرد و افزود: به دولتی با سیاست‌های سازنده و حاکمیتی که شرایط توقف فساد را فراهم کند، نیاز داریم.

در همین راستا وبگاه «النشره» هم به نقل از «نواف الموسوی» یکی دیگر از اعضای فراکسیون الوفاء للمقاومه نوشت: مأموریت آزادسازی بیشتر اراضی خود را انجام دادیم و همچنان در نبرد آزادسازی (بخشی از) آب‌ها و اراضی خود با دشمن اسرائیلی قرار داریم، ما که توانستیم مأموریت «شکست تجاوز آمریکایی-اسرائیلی-سعودی به سوریه و منطقه» را انجام دهیم، قادر به حل چالش‌های داخلی نیز خواهیم بود.

جنگ تحمیلی رژیم صهیونیستی بر لبنان از ۱۲ ژوئیه تا ۱۴ اوت ۲۰۰۶ (۲۱ تیر تا ۲۳ مرداد ۱۳۸۵) طول کشید و تل‌آویو ناچار شد با قبول ناکامی، قطعنامه سازمان ملل را بپذیرد.  

پربیننده ترین خبرها