نخست‌وزیر سوریه: با گام‌های استوار به سوی پیروزی پیش می‌رویم

نخست‌وزیر سوریه: با گام‌های استوار به سوی پیروزی پیش می‌رویم
يکشنبه 28 مرداد 1397 - 01:10

"عماد خمیس" نخست وزیر سوریه در دیدار با هیاتی موریتانیایی اعلام کرد که "با گام های استوار به سوی پیروزی و بازسازی کامل کشور حرکت می‌کنیم."

العالم-سوریه

"عماد خمیس" نخست وزیر سوریه شنبه شب در دیدار با هیاتی از حزب وحدوی سوسیال دمکرات موریتانی به ریاست ولد عزیز دبیرکل این حزب، افزود: سوریه به مبارزه با تروریسم تا بازگرداندن امنیت به سراسر جغرافیای کشورش ادامه می دهد.

وی افزود: سوریه قوانین محکمی را برای فعالسازی دوباره اقتصاد خود با تمام بخش های کشاورزی، صنعتی و بازرگانی تدوین کرده است.

نخست وزیر سوریه اضافه کرد: قوانین، دستورالعمل ها و زیربناهای سرمایه گذاری و توسعه سیاست بانکی و مالی برای دوره بازسازی درحال انجام است.

خمیس گفت: سوریه امیدوار است روابط اقتصادی خود را با همه کشورهایی که در طول سال های جنگ در کنار ملت این کشور ایستادند، گسترش دهد.

وی از حمایت ها و همبستگی ملت موریتانی از سوریه در جنگ با تروریسم قدردانی کرد.

دبیرکل حزب وحدوی سوسیال دموکرات موریتانی نیز بر همبستگی ملت خود با سوریه در جنگ با تروریسم و مقابله با تحریم های اقتصادی تحمیلی و یکجانبه به این کشور تاکید کرد.

ولد عزیز، خواستار افزایش هماهنگی میان نهادهای مختلف دو کشور و تعیین چارچوب های همکاری مشترک در راستای منافع سوریه و موریتانی شد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها