نقوی حسینی در تشریح جلسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس:

هدف از طرح سوال از رئیس‌جمهور کاهش تنش و ایجاد اتحاد است/ استیضاح وزرای اقتصادی در اولویت

هدف از طرح سوال از رئیس‌جمهور کاهش تنش و ایجاد اتحاد است/ استیضاح وزرای اقتصادی در اولویت
يکشنبه 28 مرداد 1397 - 11:08

سخگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به جلسه فراکسیون متبوع خود، گفت: در این جلسه مقرر شد سوالات از رئیس‌جمهور مبتنی بر آمار و اطلاعات دقیق و به‌گونه‌ای باشد که کرامت مجلس و دولت حفظ شود.

العالم - ایران

سید حسین نقوی حسینی در تشریح جلسه صبح امروز(یکشنبه، 28 مردادماه) فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی گفت: در ابتدای جلسه حاجی بابایی رئیس فراکسیون موضع جلسه را تشریح و بیان کرده جلسه سوال از رئیس جمهور باید مدیریت شود تا هم سوالات اساسی با منطقه ولی مستدل مطرح شده و هم رئیس جمهور مسائل و مشکلات اساسی را پاسخ دهد.

سوال از رئیس‌جمهور فرصتی برای نظام است

نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: هدف از طرح سوال نیز کاهش تنش ها، ایجاد اتحاد و انسجام بیشتر و پاسخ به ابهامات و در نهایت کمک به حل مشکلات مردم عنوان شد.

وی در ادامه با بیان اینکه جمع بندی این جلسه این بود که سوال از رئیس جمهور باید به یک فرصت برای نظام تبدیل شده و به حل مشکلات کشور کمک کند، اظهار داشت: بنابراین باید سوالات مبتنی بر آمار و ارقام و اطلاعات دقیق مطرح شود به نحوی که کرامت مجلس و دولت حفظ شود.

استیضاح وزرای اقتصادی در اولویت خواهد بود

نقوی حسینی اضافه کرد: در مورد استیضاح وزرا نیز تأکید شد که مسأله اقتصادی مهمترین مسأله امروز کشور است و باید وزرای اقتصادی محور استیضاح باشند تا مشکلی از مشکلات مردم حل شود.

سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه ساداتی نژاد، ابطحی، شکری، شهریاری، قاضی پور، نقوی حسینی، چنارانی، فرهنگی، زاهدی، عدل هاشمی، کوهکن، دهمرده، عباسی، پورمختار، امیری فراهانی، مصری و گلمرادی از اعضای فراکسیون نیز به بیان نظرات خود پرداختند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها