برق طلا در کاروان ورزش ایران درخشید/ یزدانی چراغ اول را روشن کرد + فیلم

يکشنبه 28 مرداد 1397 - 20:03

آزادکار عنوان‌دار وزن ۸۶ کیلوگرم تیم ملی کشتی ایران موفق شد با اقتدار مدال طلای بازیهای آسیایی را از آن خود کند. این اولین طلای کاروان ورزش ایران در هجدهمین دوره این بازیهاست.

العالم _ ایران / ورزشی

رقابت‌های کشتی آزاد بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی از صبح امروز یکشنبه در شهر جاکارتا آغاز شد و نمایندگان کشورمان در ۵ وزن به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم حسن یزدانی به میدان رفت که با اقتدار یکی پس از دیگری رقبای خود را مغلوب ساخت و در نهایت نخستین مدال طلای کاروان ورزشی ایران را بر گردن آویخت.

یزدانی عصر امروز در دیدار فینال به مصاف میشل دومینیک ابونادر از لبنان رفت و با پیروزی مقتدرانه ۱۰ بر صفر به مدال طلای بازیهای آسیایی رسید. مدال طلای یزدانی، نخستین مدال کاروان ورزشی و کشتی ایران در این دوره از بازیها محسوب می شود.

حسن یزدانی صبح امروز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم مقابل فاهریانسیاح از اندونزی با نتیجه ۱۰ بر صفر به برتری رسید و در دور بعد پاوان کومار از هند را با نتیجه ۱۱ بر صفر شکست داد. یزدانی در نیمه نهایی موفق شد اویتمن اورگودول از مغولستان را با نتیجه ۱۲ بر ۲ را از پیش رو بردارد و راهی دیدار فینال شود.

پربیننده ترین خبرها