سردار اشتری: امنیت ایران در وضع مطلوبی است

سردار اشتری: امنیت ایران در وضع مطلوبی است
دوشنبه 29 مرداد 1397 - 19:36

فرمانده ناجا گفت: به برکت خون شهدا و تلاش کارکنان نیروی انتظامی، کشور از لحاظ شاخص های امنیتی در منطقه در وضعیت مطلوبی قرار دارد.

العالم ـ ایران ـ سیاسی

بنابر گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آذربایجان غربی، سردار اشتری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با اشاره به تلاش های  شبانه روزی نیروهای انتظامی در شهرها و سرحدات مرزهای ایران اسلامی گفت: نیروی انتظامی پیشرو در تامین نظم و امنیت کشور است و با تلاش جهادی نیروهای انتظامی و به برکت خون شهدا، به لحاظ شاخص های امنیتی در وضعیت مطلوبی در منطقه قرار داریم.  

وي در ادامه به طرحهای اجرا شده نیروی انتظامی برای ارتقاء امنیت و برقراری نظم و آرامش در مرزها پرداخت و اقدامات فرهنگی و پیشگیری اجتماعی را از اولویت های ناجا برای پیشگیری از وقوع جرم در جامعه برشمرد و افزود: افزایش کشفیات کالای قاچاق، مواد مخدر و کاهش تلفات جاده ای تنها با همکاری وهمیاری مردم بدست آمده است.

نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه ارومیه نیز در این دیدار نیروی انتظامی را مظهر امنیت و آرامش در جامعه عنوان کرد و گفت: اعتماد مردم به نیروی انتظامی هر روز بیشتر می شود و مراجعات مردمی و نظرسنجی ها هم حکایت از اعتماد و رضایتمندی مردم دارد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی به گستره فعالیت های نیروی انتظامی پرداخت و افزود: تقویت مباحث فرهنگی، دینی و تربیتی را به لحاظ ارتباط تنگاتنگ یگان های انتظامی با مردم ضروری دانست.

سردار اشتری پس از این دیدار با حضور در خانه شهید مراغه ای از شهدای انتظامی استان ضمن قدردانی از صبر و پایمردی خانواده های شهیدان گفت: شهدا به پشتوانه خانواده های خود جهاد کردند و امروز این خانواده ها الگوی جامعه ما هستند و ما باید قدران صبر و استقامت آنها باشیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها