تشکر ویژه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از بولتون بابت حمایت‌های همه جانبه کاخ سفید

تشکر ویژه وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از بولتون بابت حمایت‌های همه جانبه کاخ سفید
دوشنبه 29 مرداد 1397 - 21:42

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با مشاور امنیت ملی آمریکا به خاطر حمایت‌های همه جانبه کاخ سفید و شخص رئیس جمهور آمریکا تشکر کرد.

العالم _ فلسطین اشغالی

«جان بولتون» مشاور امنیت ملی کاخ سفید آمریکا در ادامه دیدار از سرزمین‌های اشغالی روز دوشنبه با «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره ایران، سوریه، لبنان و غزه به رایزنی پرداخت.

به نوشته وبگاه «عاروتص شوع» لیبرمن در این دیدار با تشکر از جان بولتون و حمایت‌های آمریکا گفت: «ما رئیس‌جمهوری همدل در کاخ سفید داریم و دولتی همدل و این مسئله به ما اجازه می‌دهد تا به طور قابل توجهی در مقابل دشمنانمان از شمال و جنوب تحرک داشته باشیم با تشکر از تو جان [بولتون]، شما کمک زیادی به امنیت اسرائیل کرده‌اید.»

«بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و جان بولتون نیز روز گذشته در نشست خبری در فلسطین اشغالی شرکت کردند.

نتانیاهو در ابتدای این نشست خبری با بیان اینکه بولتون دوست نزدیک اسرائیلی‌ها است، گفت: «ما دوستی بزرگتر از آمریکا نداریم، آن‌ها هم همین‌طور. سیاست‌ها و منافع ما در قبال سوریه و غزه یکسان است».

وی همچنین مجددا از تصمیم «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا برای خروج از توافق هسته‌ای ایران تقدیر کرده و مدعی شد: «او با این کار، حرف دل بسیاری از کشورهای منطقه را زد».

مشاور امنیت ملی آمریکا نیز با بیان اینکه هدف آمریکا ممانعت از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای است، گفت: «ما نگرانیم که ایران از تروریسم حمایت مالی دارد و این یکی از دلایل اعمال تحریم‌های ما است».

بولتون با بیان اینکه در حال فشار آوردن به اروپا برای پذیرش تحریم‌های آمریکا علیه ایران هستند، افزود: «اتحاد آمریکا و رژیم صهیونیستی در هیچ زمانی قوی‌تر از امروز نبوده است.»

فارس

پربیننده ترین خبرها