ارتش یمن مقر فرماندهی متجاوزان را هدف موشک بالستیک قرارداد

ارتش یمن مقر فرماندهی متجاوزان را هدف موشک بالستیک قرارداد
سه شنبه 30 مرداد 1397 - 21:10

یگان موشکی ارتش یمن روز سه شنبه با یک فروند موشک بالستیک مقر فرماندهی نیروهای وابسته به امارات متحده عربی در منطقه ساحل غربی را هدف قرار دادند.

العالم - یمن

ارتش یمن مقر فرماندهی متجاوزان را هدف موشک بالستیک قرارداد

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن، ارتش یمن با یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد مقر فرماندهی عملیات نیروهای متجاوز را در منطقه ساحل غربی هدف قرار دادند.

بر اساس این گزارش، موشک یمنی با دقت به هدف مورد نظر برخورد کرده است.

پنجشنبه گذشته نیز یگان موشکی ارتش یمن با یک فروند موشک کوتاه برد مواضع نیروهای وابسته به امارات متحده عربی را در ساحل غربی هدف قرار دادند.

یگان توپخانه ارتش یمن نیز مواضع نظامیان سعودی در نجران واقع در جنوب عربستان را هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش یمن همچنین در محور عملیاتی استان حجه با حمله به مواضع نیروهای وابسته به عربستان در منطقه حیران خسارت سنگینی به آن ها وارد کردند.

پیش از این نیز ارتش و کمیته های مردمی یمن ضمن دفع پیشروی نظامیان عربستانی و سودانی در جبهه جیزان و وارد کردن خسارات زیاد به آنها دو پهپاد جاسوسی سعودی را نیز سرنگون کردند.

به گزارش ایرنا؛ عربستان از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند. 

تجاوز نظامی عربستان به یمن تاکنون منجر به کشته شدن بیش از 14 هزار و 700 یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.

حمله نظامی ائتلاف خود خوانده به یمن موجب شد تا ارتش و کمیته های مردمی این کشور به فناوری های پیشرفته ساخت سلاح های مختلف از جمله موشک های بالستیک و هواپیماهای بدون سرنشین دست یابند.

پربیننده ترین خبرها