نماینده کنست پیش نویس مجازات حمل پرچم فلسطین را ارائه داد

نماینده کنست پیش نویس مجازات حمل پرچم فلسطین را ارائه داد
چهارشنبه 31 مرداد 1397 - 15:01

"عنات بارکو" عضو کنست ( پارلمان) رژیم صهیونیستی پیش نویس لایحه مجازات زندان حاملان پرچم فلسطین در سرزمین های اشغالی را به مدت یک سال ارائه داد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری عربی 21، عنات بارکو این پیش نویس را پس از تظاهرات دو هفته پیش کمیته عالی ملت های عربی در تل آویو، در اعتراض به مصوبه نژادپرستانه رژیم صهیونیستی برای تشکیل کشور یهود که در آن پرچم های فلسطین به اهتزاز درآمد، ارائه داد.
به گفته روزنامه صهیونیستی "اسرائیل الیوم" بر اساس این پیش نویس، شهروندانی که در تظاهرات، پرچم فلسطین یا یکی از گروه های آن مانند سازمان آزادیبخش فلسطین را حمل کنند، دشمن اسرائیل به حساب آمده محاکمه و به مدت یک سال زندانی می شوند.
یه گفته روزنامه صهیونیستی مزبور پیش نویس مصوبه اکتبر/ مهر به کنست رژیم صهیونیستی ارائه خواهد شد. 
روزنامه صهیونیستی "اسرائیل الیوم" هم نوشت : بارکو از طریق لابی با مقامات اسرائیلی خواستار فوریت اجرای این پیش نویس و لغو مدت انتظار 45 روزه آن شد.
این روزنامه افزود: این پیش نویس علاوه بر مجازات حاملان پرچم فلسطین در سرزمین های اشغالی به بهانه جلوگیری از اخلال در امنیت عمومی، مانع تجمع بیش از سه تن نیز می شود.
به گزارش ایرنا، دهها هزار تن در تاریخ 11 اگوست / 20 مرداد با شرکت در تظاهرات کمیته عالی پیگیری ملت های عرب خواستار لغو مصوبه تشکیل کشور یهود شدند.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی حمل پرچم فلسطین در تظاهرات را بهترین دلیل برای ضرورت اجرای مصوبه کشور یهود دانست.
پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) اوایل ماه گذشته / مرداد لایحه نژادپرستانه تشکیل کشور یهود در سرزمین های فلسطینی را تصویب کرد. 

پربیننده ترین خبرها