واکنش توئیتری ترامپ به اعترافات وکیل سابقش

واکنش توئیتری ترامپ به اعترافات وکیل سابقش
چهارشنبه 31 مرداد 1397 - 23:07

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه با انتشار چند توئیت به اعترافات مایکل کوهن وکیل سابق خود واکنش نشان داد.

العالم - آمریکا

شبکه تلویزیونی رویترز گزارش داد، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه با انتشار چند توئیت به اعترافات مایکل کوهن وکیل سابق خود واکنش نشان داد.

 با توجه به بازتاب گسترده رسانه ای اعترافات کوهن، رئیس جمهور آمریکا مجبور به واکنش شد.

ترامپ با لحن طعنه آمیزی در یک توئیت نوشت: «اگر کسی به دنبال یک وکیل خوب است من قطعا توصیه می کنم از خدمات مایکل کوهن بی بهره نگردد.»

رئیس جمهور آمریکا همچنین به محکومیت پال مانافورت رئیس سابق ستاد انتخاباتی خود در هشت مورد تقلب بانکی و مالیاتی نیز واکنش نشان داد و در توئیتی دیگر نوشت: «برای پال مانافورت و خانواده اش شدیداً احساس بدی دارم. دستگاه عدالت فشار زیادی بر او وارد کرد و برخلاف مایکل کوهن وی نپذیرفت که کوتاه بیاید – داستان سر هم کند تا به توافق برسد. برای چنین مرد شجاعی احترام قائلم.»

رئیس جمهور آمریکا در توئیتی دیگر نوشت: «مایکل کوهن به دو فقره تقلب در امور مالی کمپین اعتراف کرده که جرم نیستند. باراک اوباما یک تقلب مالی بزرگ در کمپینش داشت که به راحتی حل و فصل شد.»

مایکل کوهن وکیل سابق رئیس جمهور آمریکا در ازای اعتراف به جرائم متعددی همچون تخلف در تامین مالی در تبلیغات [انتخاباتی ترامپ]، فرار مالیاتی و تقلب بانکی، از تخفیف در مجازات بهره مند خواهد شد.

خبرگزاری صداوسیما

پربیننده ترین خبرها