مشارکت گسترده فلسطینیان در بیست و دومین راهپیمایی بازگشت در غزه/مجروحیت 189 فلسطینی توسط نیروهای اشغالگر صهیونیست زخمی شدند

مشارکت گسترده فلسطینیان در بیست و دومین راهپیمایی بازگشت در غزه/مجروحیت 189 فلسطینی توسط نیروهای اشغالگر صهیونیست زخمی شدند
جمعه 2 شهريور 1397 - 19:14

بیست و دومین راهپیمایی بازگشت فلسطینیان با عنوان "وفاداری به کادر پزشکی و خبرنگاران" روز جمعه برای رفع محاصره غزه برگزار شد.

العالم - فلسطین اشغالی

مردم غزه برای شرکت در راهپیمایی های بازگشت و شکستن محاصره راهی اردوگاه های بازگشت در مرز غزه با سرزمین های اشغالی شدند.

این بیست و دومین راهپیمایی بازگشت است که پس از تصمیم ترامپ علیه قدس شکل می گیرد؛ وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد تا زمان حاضر 170 فلسطینی شهید و 18 هزار نفر دیگر مجروح شدند، بیش از 4500 فلسطینی براثر شلیک مستقیم اشغالگران مجروح شدند.

خبرنگار العالم حاضر در اردوگاه های بازگشت گفت اشغالگران صهیونیست با گاز اشک آور و بمب های دودزا، گلوله های جنگی و پلاستیکی مانع از تجمع تظاهرکنندگان می شوند.

گزارش لحظه به لحظه شبکه العالم از بیست و دومین راهپیمایی بازگشت: 

21:95 | وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: 189 فلسطینی توسط نیروهای اشغالگر صهیونیست زخمی شدند، خبرنگار العالم گزارش داد اشغالگران گلوله های جنگی، پلاستیکی  و گاز اشک آور به سوی تظاهرکنندگان شلیک کردند.


► 21:30 | خبرنگار شبکه خبری العالم در غزه گزارش داد که ارتش صهیونیستی با گلوله های جنگی و پلاستیکی و گاز اشک آور به طرف فلسطینیان شرکت کننده در راهپیمایی بازگشت شلیک کرد.

خبرنگار العالم گفت که در این سرکوب دهها نفر از اهالی غزه مصدوم شدند.  


► 20:59 | ماهر مزهر عضو جبهه خلق برای آزادی فلسطین و عضو کمیته هماهنگی راهپیمایی بازگشت و شکستن محاصره در گفت وگو با خبرنگار شبکه خبری العالم هر نوع آرام سازی با رژیم اسراییل را تکذیب کرد.

وی گفت که آشتی فلسطینی راه مقابله با توطئه های اقتصادی، سیاسی و قرارداد ترامپ است.   
تحسین الحلبی نویسنده فلسطینی به العالم گفت که این راهپیمایی آنچه را که به خاطر سکوت نظامهای عربی نسبت به فلسطین و احقاق حقوق مردم فلسطین تحقق آن میسر نبود را تحقق بخشید.


 19:55 | 25 فلسطینی توسط نیروهای اشغالگر صهیونیست زخمی شدند

 

پربیننده ترین خبرها