دادگاه اخلالگران ارزی/ ۱۹ متهم ۲۵۰۰ میلیارد تومان به نظام ارزی کشور لطمه زدند

دادگاه اخلالگران ارزی/ ۱۹ متهم ۲۵۰۰ میلیارد تومان به نظام ارزی کشور لطمه زدند
سه شنبه 6 شهريور 1397 - 11:18

قاضی زرگر گفت: تعداد متهمانی که امروز محاکمه می‌شوند 19 نفر است و ارزش ریالی فعالیتی که باعث لطمه به نظام ارزی کشور شده 2500 میلیارد تومان است.

العالم ـ ایران ـ اقتصادی

دادگاه رسیدگی به جرایم 19 نفر از اخلالگران ارز که آن را خارج از شبکه قانونی توزیع کردند در شعبه 2 دادگاه ویژه دادگاه انقلاب اسلامی استان تهران به ریاست قاضی زرگر برگزار شد.

قاضی زرگر بیان داشت: این جلسه برای رسیدگی به پرونده‌های اخلالگران و مفسدان ارزی در شعبه 2 ویژه دادگاه در حال برگزاری است.

وی افزود: امروز ما این جلسه را در ارتباط با عزیزانی که توزیع غیرمجاز ارز با شگردهایی که حضار بهتر می‌دانند فعالیت داشته‌‌اند، تشکیل شده است.

زرگر گفت: تعداد این متهمان 19 نفر است و ارزش ریالی فعالیتی که باعث لطمه به نظام ارزی کشور شده 2500 میلیارد تومان است.

رئیس شعبه دو دادگاه ویژه دادگاه انقلاب اسلامی با بیان اینکه هر کدام از این افراد خبر از مشکلات مردم نداشتند، گفت: ارزهایی که باید برای بهداشت، آذوقه و معیشت مردم صرف می‌شد توسط افرادی که این متهمان برای آنان کار می‌کردند لطمه وارد کرد. 

به گزارش فارس، وی خطاب به متهمان بیان داشت: شما اقداماتی انجام داده اید که این اقدامات مشکلاتی برای مردم ایجاد کرد و از طرفی دشمن از این کار خشنود خواهد شد.

امیدواریم خداوند توفیق عنایت فرماید تا با رعایت عدل و انصاف خسارت‌هایی که با اقدامات این افراد به کشور وارد شده پرونده را به نتیجه برسانیم و این مقدمه گفته شده به دلیل ایجاد آمادگی برای قرائت کیفرخواست است و از برادر عزیز خواستار قرائت کیفرخواست هستیم.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها