کنایه‌های برانکو به سرمربی تیم ملی؛

کی‌روش الان چه سمتی در فوتبال ایران دارد؟!

کی‌روش الان چه سمتی در فوتبال ایران دارد؟!
دوشنبه 12 شهريور 1397 - 20:38

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آقای کی‌روش اکنون چه سمتی در فوتبال ایران دارد که از من درباره او می‌پرسید؟

العالم _ ایران / ورزشی

برانکو ایوانکوویچ پس از پایان تمرین امروز (دوشنبه) تیمش در خصوص اینکه پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل تیم قدرتمند الدحیل خیلی‌ها به بازی برگشت در تهران و صعود این تیم به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا امیدوارند، گفت: من خیلی از نحوه بازی که کردیم، راضی‌ام. ما همه تلاش‌مان را کردیم، از پرسینگ بالا، انسجام تیمی و میل به زدن گل. عملاً به حریف اجازه ندادیم شانس گلی ایجاد کند، آن هم تیمی که به دنبال قهرمانی آسیاست.

حتی اگر در قطر یک بر صفر هم می‌بردیم کارمان سخت بود

وی در ادامه افزود: بازیکنان ما بسیار زحمت کشیدند، تلاش کردند و به آنها تبریک می‌گویم. البته کار سنگین است و حتی اگر یک بر صفر می‌بردیم کار سخت بود و حتی اگر صفر - صفر می‌کردیم کار سختی داشتیم. همه چیز 50 - 50 است. ما تلاش می‌کنیم و من به بازیکنانم ایمان و اعتماد دارم.

نباید بدون کنترل خودمان را به در و دیوار بزنیم

سرمربی کروات سرخپوشان در مورد اینکه تیمش در دیدار رفت مقابل الدحیل قطر این تیم را تحت تأثیر قرار داده بود و آیا در بازی برگشت هم قرار است پرسپولیس بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دهد، گفت: بله، در دیدار برگشت هم همین‌طور است. مهم‌ترین چیز این است که ما در بازی برگشت هوشمندانه و عاقلانه بازی کنیم و اجازه ندهیم دروازه تیم‌مان باز شود. در این صورت 90 دقیقه زمان زیادی است و ما گل‌مان را خواهیم زد. باید عاقل باشیم و پر از انگیزه، نه اینکه بدون کنترل خودمان را به در و دیوار بزنیم.

نمی‌دانم سرمربی تیم ملی ایران چه کسی است

برانکو در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه کارلوس‌ کی‌روش پس از مسابقات جام جهانی اعلام کرد دیگر یا جای من در ایران است یا جای او، اما با این وجود هم‌اکنون کی‌روش برای ادامه همکاری به ایران بازگشته و برانکو نیز همچنان در پرسپولیس مشغول کار است، گفت: در این مورد صحبتی ندارم. من همان‌طور که گفتم فعلاً نمی‌دانم سرمربی تیم ملی ایران چه کسی است و اردوی این تیم تا چه زمانی ادامه دارد! تاکنون رسماً هیچ‌کسی به ما این موضوع را از سمت فدراسیون فوتبال اعلام نکرده است. الان هم نیاز نیست من جواب این موضوع را بدهم، از خود آن کسی که این حرف را زده بپرسید. شاید ایران از آن زمان بزرگ‌تر شده است!

فدراسیون فوتبال باید رسماً و با ارسال نامه بازیکنان را به اردو دعوت کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضور علیرضا بیرانوند در تمرین تیم ملی، گفت: من به او اعتماد دارم. بیرانوند می‌توانست اَلکی بگوید تمرین تیم ملی است و برود شمال. چیزی که من می‌دانم این است که دو هفته پیش از آغاز اردوی تیم ملی فدراسیون فوتبال باید رسماً به باشگاه نامه می‌زد و درخواست می‌کرد بازیکنان در اردو شرکت کنند. البته این پیش از دعوت ملی‌پوشان است، همان‌طور که تیم عراق برای بشار رسن این کار را کرد. در آن نامه مدت اردو را هم ذکر می‌کنند، چون بازیکن طبق قانون فیفا موظف است 24 ساعت پس از پایان اردوی تیم ملی در تمرینات تیم باشگاهی‌اش شرکت کند. البته اگر در قاره دیگری باشد این زمان 48 ساعت است.

نمی‌دانم چه کسی بازیکنان را به اردوی تیم ملی دعوت کرده است

وی درباره اینکه بسیاری اعتقاد دارند باید بازیکنان بیشتری از پرسپولیس به تیم ملی دعوت می‌شدند، گفت: من نمی‌دانم اصلاً چه کسی بازیکنان را دعوت کرده است! از این موضوع خبری ندارم و نمی‌توانم در مورد آن هم نظر بدهم.

منطقی نیست بازیکنان با اس ام اس به تیم ملی دعوت شوند

برانکو در واکنش به این پرسش که دعوت تنها یک بازیکن از پرسپولیس به نفع این تیم است، بیان داشت: من خوشحالم که بازیکنانم کنارم هستند و نمی‌توانم در این مورد نظری بدهم. من اصلاً نمی‌دانم این بازیکنانم از طرف فدراسیون یا چه کسی به تیم ملی دعوت شده‌اند! اصلاً دعوت شده‌اند یا نه؟! چون به نظرمان منطقی نیست بازیکنان با اس ام اس به تیم ملی دعوت شوند به همین دلیل هم نمی‌توانم در این مورد صحبت کنم.

جام حذفی همیشه سخت است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره قرعه‌کشی جام حذفی فوتبال و رویارویی تیمش با 90 ارومیه گفت: بله، جام حذفی همیشه سخت است.

از تعطیلی تمرین دیروز تیمم ناراحتم

وی در مورد تعطیلی تمرینات روز گذشته تیم پرسپولیس گفت: از این موضوع ناراحتم، اما شرایط برای تمرین مناسب نبود.

در اینکه صادق محرمی بازیکن عالی و سطح بالایی است، شکی نیست

برانکو در واکنش به این موضوع که صادق محرمی در زمان حضورش در پرسپولیس به تیم ملی دعوت نمی‌شد، اما به محض لژیونر شدن به اردوی تیم ملی دعوت شده است، گفت: من از این موضوع خبر ندارم، چون نمی‌دانم چه کسی بازیکنان را دعوت کرده و نمی‌توانم در این مورد نظری دهم. البته در اینکه صادق محرمی بازیکن عالی و سطح بالایی است، شکی نیست. او کیفیت خوب خودش را نشان می‌دهد.

11 بازیکن تیمم لیاقت تیم ملی را دارند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه به نظرش جای چه بازیکنی از تیم پرسپولیس در لیست تیم ملی خالی است، گفت: من همان‌طور که گفتم به نظرم 11 بازیکن تیمم لیاقت تیم ملی را دارند.

نمی‌دانم چه کسی دعوت شده و چه کسی سرمربی تیم ملی است!

وی در مورد اینکه بازیکنان پرسپولیس از دعوت نشدن به تیم ملی ناراحت هستند و گفته می‌شود این مسئله به مشکل بین او و کی‌روش باز می‌گردد، اظهار داشت: من اصلاً نمی‌دانم چه کسی دعوت شده، چه کسی سرمربی است و تمرینات چه زمانی طول می‌کشد. این مسئله را از من نپرسید.

من با کسی مشکل و اختلاف ندارم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه بازیکنان تیمش اینگونه استنباط می‌کنند که به دلیل اختلاف او با کی‌روش از دعوت به تیم ملی محروم شده‌اند، تصریح کرد: کدام اختلاف؟ من چه اختلافی با کسی دارم؟ تا به حال از من شنیده‌اید علیه کسی صحبت کنم. من از اختلاف کسی با خودم خبر ندارم، اما من با کسی مشکل ندارم. تا به حال دیده‌اید درباره بازیکنان دعوت شده صحبتی کنم؟ همه دوست دارند که به تیم ملی دعوت شوند و این طبیعی است. ببینید که مردم چقدر بازیکنان تیم ملی را دوست دارند.

شریفی تا نیم‌فصل به سپیدرود می‌رود

برانکو در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه وضعیت مهدی شریفی چه می‌شود و آیا قرار است او را به سپیدرود قرض بدهند، گفت: بله، او را تا نیم‌فصل به سپیدرود قرض می‌دهیم.

از نکونام تشکر می‌کنم

وی درباره جلو افتادن دو روزه دیدار این تیم مقابل نساجی قائمشهر، اظهار داشت: این تصمیم از سوی سازمان لیگ گرفته شد، چون از طرفی هم بازی لیگ قهرمانان آسیا را یک روز به دلیل تاسوعا جلو انداخته‌اند. اینجا باید از مدیریت و سرمربی تیم نساجی، آقای نکونام تشکر کنم که با این درخواست ما موافقت کردند.

کی‌روش الان چه سمتی در فوتبال ایران دارد؟!

برانکو در واکنش به این مسئله که اگر بین او و کی‌روش اختلافی نیست، پس چرا این همه بحث در این خصوص وجود دارد، خاطرنشان کرد: آقای کی‌روش اکنون چه سمتی در فوتبال ایران دارد که از من درباره او می‌پرسید؟ الان او چه سمتی دارد؟

وی در خصوص اینکه طبق گفته مهدی تاج او تا جام ملت‌ها سرمربی تیم ملی است و قراردادش هم به زودی امضا می‌شود، گفت: من کاری به صحبت تاج ندارم. الان به صورت رسمی او چه سمتی دارد تا بخواهم درباره‌اش صحبت کنم؟ اگر طبق گفته شما او قراردادش را امضا نکرده است، پس درباره‌اش از من سؤال نپرسید.

از من سؤال نپرسید، از کی‌روش بپرسید!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که «شما می‌گویید مشکلی با کی‌روش ندارید، اما او می‌گوید ایران یا جای اوست یا برانکو و از طرفی شما هم با برنامه‌هایش مشکل دارید»، اظهار داشت: شاید باید این سؤال را از او بپرسید، از من نپرسید.

برانکو در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر اینکه آیا برای بازی با نساجی بازیکنان اصلی‌اش را با پیامک به اردو دعوت می‌کند یا طبق اصول همیشگی کار را پیش می‌برد، گفت: نه، من به شکل دیگری کار می‌کنم. هر مربی به سبک خودش کار می‌کند و من روش خودم را دارم. هرکسی روش خودش را دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها