لاریجانی در روسیه: نَفَس تروریست‌ها در سوریه در حال تمام شدن است

لاریجانی در روسیه: نَفَس تروریست‌ها در سوریه در حال تمام شدن است
پنج‌شنبه 15 شهريور 1397 - 17:03

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری‌های ایران و روسیه در مبارزه با تروریسم در منطقه، گفت: نَفَس تروریست‌ها در سوریه در حال تمام شدن است.

العالم - ایران / سیاسی

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز (پنجشنبه، 15 شهریور) در ادامه سفرش به شهر ولگوگراد روسیه، با "ویاچسلاو ولودین" رئیس دومای روسیه دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

لاریجانی در این دیدار با تشکر از ایجاد زمینه همکاری‌های مشترک میان ایران و روسیه، گفت: تاکنون موضوعات زیادی را با هم صحبت کردیم و امیدواریم در شهر زیبای ولگوگراد اقدامات عملی‌تری داشته باشیم.

رئیس مجلس خطاب به رئیس دومای روسیه، گفت: خوشبختانه با تصمیمات آقای پوتین و جنابعالی، ما شاهد همکاری‌های بیشتری هستیم، به‌ویژه ایران و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم در منطقه سهم بسیاری داشته‌اند.

لاریجانی با بیان اینکه نَفَس تروریست‌ها در سوریه در حال تمام شدن است، تصریح کرد: در شرایط کنونی شاهد هستیم که جریانی مانند آمریکایی‌ها در حال فشار وارد کردن به ایران و روسیه بوده و این تحریم‌ها را برای ما ایجاد کردند و این نشان می‌دهد مشکل آن‌ها در جای دیگری است.

در ابتدای این دیدار "ویاچسلاو ولودین" رئیس دومای روسیه با تقدیر از سفر لاریجانی به روسیه، گفت: این سفر قطعا می‌تواند به تقویت همکاری‌ها و تعاملات بین دو کشور ایران و روسیه کمک کند.

وی ادامه داد: در شرایط کنونی روابط دو کشور با پویایی هر چه بیشتر در حال گسترده‌تر شدن است، حال مهم این است که تصمیمات در ابعاد پارلمانی و در سطح ایجاد قانون عملیاتی شود، از این رو باید همکاری‌های پارلمانی دو کشور گسترش یابد.

پربیننده ترین خبرها