مخالف برجسته سعودی در یک سلسله توئیت:

نزدیک به 4000 مخالف سعودی به زودی در عربستان بازداشت می شوند

 نزدیک به 4000 مخالف سعودی به زودی در عربستان بازداشت می شوند
شنبه 17 شهريور 1397 - 12:22

مخالف سرشناس سعودی تصریح کرد: در فهرست نخست تقریبا 4000 نفر بازداشت می شوند و در فهرست های بعدی به بیش از 10 هزار نفر خواهد رسید. من می دانم که اتخاذ چنین تصمیمی سخت است ولی این نصیحتی برای کسانی است که دوست شان داریم.

العالم- عربستان سعودی                

عمربن عبدالعزیز الزهرانی مخالف برجسته سعودی که در کانادا اقامت دارد پیامی هشدار آمیز خطاب به شهروندان سعودی منتشر کرد و در آن نوشت هر کسی که ارتباطی با اصلاحات یا تغییر داشته است یا از انقلاب ها حمایت و یا به فعالان حقوقی کمک کرده و یا با آنان ارتباط داشته است در چند روز آینده در عربستان بازداشت می شود خواه اسلام خواه باشد یا سنی یا شیعه یا لیبرال و یا فعال حقوقی.

الزهرانی افزود: به زودی مقامات سعودی 4000 نفر را بازداشت کردند.

وی خطاب به شهروندان سعودی گفت نگویید که من هدف قرار نمی گیرم و بازداشت نمی شوم.. همین امروز خارج شوید.

الزهرانی در توئیتی دیگر نوشت این یک اطلاعات و آگاهی بخشی است و تحلیل نیست. اگر پیشتر با یکی از بازداشت شدگان ارتباط داشته اید یا در یکی از فعالیت های حقوقی یا تبلیغاتی و یا سیاسی در سال های گذشته حضور داشته اید همین امشب و قبل از فردا کشور را ترک کنید. بار دیگر تکرار می کنم وسایل را محکم ببند و بهتر است با خانواده ات همراه شوی زیرا قرار است به زودی یک سر حملات بازداشت های گسترده و بی سابقه ای اغاز شود.

این مخالف سرشناس سعودی خاطرنشان کرد در فهرست نخست تقریبا 4000 نفر بازداشت می شوند و در فهرست های بعدی به بیش از 10 هزار نفر خواهد رسید. من می دانم که اتخاذ چنین تصمیمی سخت است ولی این نصیحتی برای کسانی است که دوست شان داریم

پربیننده ترین خبرها