هشدار «الحشد الشعبی» به فتنه‌گران خارج از عراق

هشدار «الحشد الشعبی» به فتنه‌گران خارج از عراق
يکشنبه 18 شهريور 1397 - 01:13

هیات الحشد الشعبی در بیانیه‌ای اعلام کرد که «توقف ناامنی‌ها در بصره و حمایت از غیرنظامیان یک وظیفه شرعی و انسانی و ملی است که واجب است برای حفاظت از بصره به خیابان‌ها بیایم.»

العالم-عراق

هیات «الحشد الشعبی» شنبه شب در بیانیه‌ای اعلام کرد، با کسانی که می‌خواهند بصره را ناآرام و به مقرهای الحشد حمله کنند، همانطوری برخورد می‌کنیم که با داعش کردیم.

الحشد الشعبی می‌گوید که «حمله به مراکز الحشد به دستور خارجی‌ها صورت گرفت و توسط مزدوران در داخل و خارج از بصره انجام شد

در ادامه بیانیه آمده است: به کسانی که از خارج عراق در این کشور فتنه ایجاد می‌کنند، هشدار می‌دهیم که کنسولگری و مراکز اطلاعاتی و جاسوسی آنها را در عراق هدف قرار می‌دهیم.

به گزارش المیادین، الحشد الشعبی با بیان اینکه توقف ناامنی‌ها در بصره و حمایت از غیرنظامیان وظیفه شرعی است، افزود: آمدن به خیابان‌ها برای حفظ بصره، وظیفه شرعی و انسانی و ملی ما است.

الحشد افزود: امروز بعد از اینکه بر گروه تروریستی داعش پیروز شدیم، می‌بینیم که آنها چگونه با سوء استفاده از اعتراضات جوانان بصره به ناآرامی‌ها دامن می‌زنند.

ناآرامی‌ها در شهر بصره عراق که از اعتراضات به وضعیت نامناسب خدمات در این شهر از سه‌شنبه هفته گذشته آغاز شد، در روزهای اخیر به شدت به خشونت کشیده شده و تاکنون چندین کشته و زخمی بر جای گذاشته است.

فارس

پربیننده ترین خبرها