سردار جوانی در گفت و گو با شبکه العالم:

اقدام سپاه پاسداران در راستای امنیت ملی و مقابله با مراکز شرارت بود

اقدام سپاه پاسداران در راستای امنیت ملی و مقابله با مراکز شرارت بود
دوشنبه 19 شهريور 1397 - 21:17

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت : اقدامی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد در راستای امنیت ملی و مقابله با مراکز شرارت بود.

العالم ایران سیاسی

سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت و گو با شبکه العالم با اشاره به اقدام اخیر سپاه در بمباران مقر تروریست ها اظهارداشت: اقدامی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام داد در راستای امنیت ملی و مقابله با مراکز شرارت بود.

وی افزود: سپاه پاسداران در تامین حقوق و امنیت ملت ایران اجازه نمی دهد که دشمنان و گروهک های ضد انقلاب و تروریستی از خطوط قرمز عبور کنند و به یک نوعی ثبات کشور ما را بر هم بزنند. ما در مقاطع گذشته هر از چند گاهی شاهد این چنین اقدامات قاطع از سوی سپاه پاسداران بودیم، زمانی که گروهک تروریستی داعش با اعزام چند تروریست به تهران، مجلس شورای اسلامی را مورد هدف قرار داد و یک نوع اخلال امنیتی بوجود آورد ،سپاه تاکید کرد که انتقام خواهد گرفت و پاسخ قاطع خواهد داد و ما شاهد سیلی موشکی سپاه پاسداران بودیم .

سردار جوانی تصریح کرد: در ماه های اخیر گروهک‌های ضد انقلاب غرب کشور از جمله کمله، دمکرات و پژاک در منطقه شمال غرب کشور  تحرکاتی را داشتند، سپاه پاسداران با صراحت اعلام کرد که انتقام کسانی که بی گناه خونشان به زمین ریخته شده را خواهد گرفت. 

وی با اشاره به پیام این اقدام سپاه، گفت: این اقدام سپاه پاسخ کوبنده ای بود به مراکز شرارت که در مناطق کردی عراق ساکن هستند و پیامی است به همه گروهک های تروریستی و خصوصا حامیان آنها کشورهای غربی و آمریکائی و صهیونیستی و همچنین برخی از کشورها در منطقه ،که جمهوری اسلامی و خصوصا سپاه پاسداران در دفاع از امنیت ملت ایران و تامین استقلال ملت ایران هیچ گونه ملاحظه کاری نخواهد کرد و به هر گونه شرارت بطور قاطع و کوبنده پاسخ خواهد داد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  جمهوری اسلامی ایران در برابر قدرت هایی که به نوعی ما را تهدید می کنند در موقعیت قدرت بازدارندگی قرار دارد و  آنها چون قدرت ما را می دانند تا به حال جرات نکردند که تحرکی علیه ملت ما داشته باشند و قطعا در آینده هم چنین جراتی پیدا نخواهند کرد. اما برخی از این گروهک ها گاهی تحت تاثیر عملیات روانی و رسانه ای دشمنان، دچار نوعی توهم می شوند و تصور می کنند که جمهوری اسلامی ایران در داخل دچار نوعی ضعف شده است از همین رو یکسری تحرکاتی را انجام می دهند که بلافاصله با پاسخ کوبنده مواجه می شوند .

وی گفت: امیدواریم این گروهک ها این پیام را دریافت کرده باشند که تحلیل شان نادرست است، که اگر بخواهند به شرارت ها ادامه بدهند قطعا پاسخ های بعدی کوبنده تر و قاطع تر خواهد بود .

 

پربیننده ترین خبرها