حزب‌الله: آمریکا به سیاست کثیف خود در قبال فلسطین ادامه می‌دهد

حزب‌الله: آمریکا به سیاست کثیف خود در قبال فلسطین ادامه می‌دهد
سه شنبه 20 شهريور 1397 - 21:31

حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای درباره مواضع ضد فلسطینی آمریکا اعلام کرد که آمریکا به استفاده از روش‌های کثیف خود در برابر مساله فلسطین از «معامله قرن گرفته تا توقف کمک‌های مالی به آنروا» با هدف محاصره بیشتر مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

 

العالم - لبنان

حزب الله لبنان دوشنبه شب درباره سلسله سیاست‌ها و مواضع ضد فلسطینی ترامپ و جان بولتون مشاور امنیت ملی کاخ سفید بیانیه‌ای صادر کرده است.

در این بیانیه آمده است که دولت آمریکا از انواع و اقسام روش کثیف خود از انتقال سفارت این کشور از تل آویو به قدس شریف گرفته تا توقف کمک‌های مالی به آنروا (آژانس امدادرسانی و اشتغال آوارگان فلسطینی) برای تحت فشار قرار دادن مردم فلسطین استفاده می‌کند.

حزب الله اعلام کرد که مساله توقف کمک‌های مالی آمریکا به آنروا اثبات کرده که آنچه آمریکا در قالب شعارهای انسانی درباره مساله فلسطین مطرح می‌کند، کذب محض است و هدف آن، تاثیر گذاشتن روزی افکار ملت‌ها برای نفوذ در منطقه و چیدن میوه‌های سیاسی و استعماری است.

در این بیانیه آمده است که از دولت‌ها و ملت‌های جهان می‌خواهیم که درباره واقعیت و نقش کنونی آمریکا مبنی بر نیرنگ و فریب هشیار و آگاه باشند.

گروه مقاومت لبنان اعلام کرد که دولت امریکا ادعای دوستی با مرم فلسطین دارد و در عملیات سازش بین فلسطین و اسرائیل نیز شریک است، اما توقف کمک‌های مالی به فلسطینان نشان داد که این کشور دوست مردم فلسطین نیست، بلکه تنها هم‌پیمان رژیم صهیونیستی است.

پربیننده ترین خبرها