انتقاد رئیس شورای سیاسی حزب‌الله از مواضع برخی مقامات لبنانی

انتقاد رئیس شورای سیاسی حزب‌الله از مواضع برخی مقامات لبنانی
سه شنبه 27 شهريور 1397 - 14:01

رئیس شورای اجرایی حزب‌الله از مواضع برخی طرف‌ها که به جای پرداختن به دستاورهای مقاومت لبنان ، بر هزینه‌های داده شده برای کسب دستاوردهای مذکور متمرکز می‌شود، انتقاد کرد.

العالم-لبنان

 « سید ابراهیم أمین السید» رئیس شورای سیاسی حزب‌الله در مراسم عزاداری هشتمین شب محرم از سیاه‌نمایی برخی مسئولان لبنان انتقاد کرد.

سید ابراهیم اعلام کرد برخی مسئولان لبنانی هستند که در زمان مشکلات، فتنه‌ها و درگیری‌ها میان لبنانی‌ها حضور دارند [و جنجال می‌کنند] اما هنگامی که [با تلاش] ثبات به کشور بازمی‌گردد غیب می‌شوند.

 بر اساس گزارش شبکه «المنار»، وی ادامه داد: برخی مسئولان لبنانی نمی‌گویند اسرائیل در جنگ ژوئیه (جنگ 33 روزه در سال 2006) شکست خورد و به اهدافش نرسید بلکه برای ما تعداد شهدا را شمارش می‌کنند و صرفا به خسارت‌ها می‌پردازند؛ به شکست پروژه (رژیم صهیونیستی) نمی‌پردازند بلکه به مقدار هزینه داده شده اشاره می‌کنند.

سید ابراهیم أمین السید بدون اشاره صریح به عربستان سعودی، افزود، برخی کشورها هستند که لباس اسلام را به تن کرده‌اند و تلاش می‌کنند به شکلی رفتار کنند که گویا حامیان اسلام هستند حتی زمانی که با رژیم اشغالگر اسرائیل یا آمریکا هم‌پیمان می‌شوند یا ائتلافی برای تخریب اسلام و ضربه زدن به اسلام و مسلمانان و نیز جوامع اسلامی تشکیل می‌دهند هیچ کسی مخالفت نمی‌کند زیرا اینها ولی‌امر و خلفا هستند و حتی اگر کشور یا ملتی را نابود کنند و زنان، مردان و کودکان را در یمن به قتل برسانند هیچ کسی به آنها نمی‌گوید چرا؟ زیرا آنها ولی‌امر هستند.

وی در ادامه به ملت و مجاهدان یمنی دورد فرستاد و گفت اینها با مجاهدان دیگر در ایجاد ارتباط دوباره میان جوامع و اسلام شریک هستندو همه آنچه انجام داده‌اند، شایسته پیروزی است.

مقامات مختلف حزب‌الله در دهه اول محرم به ایراد سخنرانی در مراسم عزاداری می‌پردازند و در این سخنرانی‌ها به مسایل داخلی و خارجی اشاره می‌کنند.

فارس

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها