حمله پهپادهای رژیم صهیونیستی به گروهی از فلسطینی‌ها در مرز غزه

حمله پهپادهای رژیم صهیونیستی به گروهی از فلسطینی‌ها در مرز غزه
جمعه 30 شهريور 1397 - 10:42

پهپادهای رژیم صهیونیستی بامداد جمعه به بهانه ارسال بالن‌های آتش‌زا، به گروهی از فلسطینی‌ها در مرز غزه حمله کردند.

العالم - فلسطین اشغالی

یک فروند هواپیمای بدون سرنشین رژیم صهیونیستی بامداد جمعه به منطقه‌ای در شمال شرقی نوار غزه حمله کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است این پهپاد، گروهی از فلسطینیان را هدف قرار داده که مشغول ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت اراضی شهرک‌نشینان صهیونیست بودند.

به نوشته روزنامه «هاآرتص» بالن‌های آتش‌زای فلسطینیان که از نوار غزه به سمت جنوب اراضی اشغالی فلسطین فرستاده می‌شوند، در روز پنجشنبه،‌ برای سه نوبت باعث آتش‌سوزی گسترده در زمین‌های صهیونیست‌ها شد.

هنوز گزارشی از تلفات یا جراحات این گروه فلسطینی درپی حمله هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی منتشر نشده است.

بادبادک‌های آتش‌زای فلسطینی‌ها در طول برگزاری راهپیمایی‌های بازگشت در ماه آوریل، می و ژوئن ۲۰۱۸، مشکلات جدی برای رژیم صهیونیستی ایجاد کرده زیرا مقابله با آن بر خلاف سادگی‌اش، آسان نیست.

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی تخمین زده است که طی سه ماه اخیر، تاکنون حدود ۱۵۰۰ بادبادک و بالن آتش‌زا از نوار غزه به پرواز درآمده است که حدود ۶۰۰ عدد آن را ارتش صهیونیستی، ساقط کرده است. 

همچنین وزارت جنگ این رژیم می‌گوید که حداقل ۹۰۰ عدد این بادبادک‌ها با فرود در مزارع صهیونیست‌ها، حداقل به طور مجموع بیش از چهل کیلومتر مربع را به آتش‌ کشیده است.

مقامات رژیم صهیونیستی تخمین زده‌اند که آتش‌سوزیِ اراضی و مزارع شهرک‌نشینان مجاور نوار غزه ناشی از بادبادک‌های آتش‌زا، بیش از چهار میلیون دلار به آنها خسارت وارد کرده است.

پربیننده ترین خبرها