ارتش صهیونیستی: در مکانیسم هماهنگی با روس‌ها تغییری نمی‌دهیم

ارتش صهیونیستی: در مکانیسم هماهنگی با روس‌ها تغییری نمی‌دهیم
جمعه 30 شهريور 1397 - 18:55

یک مقام ارتش صهیونیستی می‌گوید که مکانیسم هماهنگی با روس‌ها در سوریه خوب عمل کرده و نیازی به تغییر آن نیست.

العالم - فلسطین اشغالی

منابع صهیونیست به نقل از یک مقام ارتش صهیونیستی گزارش داده‌اند که تغییری در مکانیسم هماهنگی ارتش رژیم صهیونیستی با روس‌ها در سوریه ایجاد نخواهد شد.

این مقام صهیونیست مدعی است که مکانیسم مزبور بارها به خوبی عمل کرده است.

اظهارات مقام مزبور پس از آن مطرح می‌شود که تجاوز اخیر ارتش صهیونیستی به استان لاذقیه سوریه، منجر به سرنگونی ناخواسته یک فروند هواپیمای روسیه توسط پدافند هوایی ارتش سوریه شد. روس‌ها می‌گویند جنگنده‌های اسرائیلی از این هوپیما به‌عنوان پوشش استفاده کرده‌اند.

این مقام ارتش رژیم اشغال‌گر قدس همچنین مدعی شده که اسرائیل دلایلی را به روسیه ارائه کرده که نشان می‌دهند تل‌آویو مسئولیتی در قبال سرنگونی هواپیمای مزبور نداشته است.

در اثر حادثه سرنگونی یک هواپیمای روس در لاذقیه، 15 نظامی روس جان باختند.

فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی امروز (جمعه) برای ارائه توضیحات درباره انهدام هواپیمای جنگی روسیه بر فراز «لاذقیه» در سوریه، با مقامات روسیه در مسکو دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

المیادین گزارش داد که روسیه پس از ارائه گزارش فرمانده نیروی هوایی رژیم صهیونیستی درباره این اتفاق، از اسرائیل خواست تا تحقیقات جدیدی در این رابطه انجام گیرد.

روسیه نتایج تحقیقات قبلی رژیم صهیونیستی در خصوص سرنگونی هواپیمای روس بر فراز سوریه پس از حمله جنگنده‌های این رژیم به «لاذقیه» را نپذیرفته است.

فارس

پربیننده ترین خبرها