المشاط: دوران سلطه بر یمن پایان یافته است

المشاط: دوران سلطه بر یمن پایان یافته است
چهارشنبه 4 مهر 1397 - 10:11

رئیس  شورای سیاسی اعلای یمن اعلام کرد : پایه های انقلاب 26 سپتامبر 1962 متزلزل نخواهد شد زیرا این انقلاب وابسته به فاسدان و بیگانگان نیست.

العالم - یمن 

مهدی المشاط رئیس شورای سیاسی اعلای یمن به مناسبت پنجاه و ششمین سالگرد انقلاب 26 سپتامبر 1962 خواستار دور کردن مسائل اقتصادی از مناقشۀ یمن شد و کشورهای متجاوز را عامل همۀ اقدامات دولت انتصابی عبدربه منصور هادی دانست و به دولت های جهان درباره همکاری با دولت مزدور و وابستۀ عبدربه هشدار داد و این دولت را غیرقانونی خواند.

المشاط با لحنی تهدید آمیز گفت : اگر کشورهای متجاوز به سیاست گرسنه نگه داشتن مردم یمن ادامه بدهند، عقل و ارزش های انسانی حکم می کند که ما نیز راهکارهایی را علیه متجاوزان و مزدوران در پیش بگیریم.

المشاط افزود : هر گونه همکاری یا توافق با دولت مزدور عبدربه هیچگاه برای ملت یمن الزام آور نخواهد بود و ما چنین همکاری و توافقاتی را توهین به ملت یمن تلقی خواهیم کرد.

رئس شورای سیاسی یمن اعلام کرد : دولت های جهان باید گزارش های بین المللی بی طرف را بخوانند زیرا این گزارش ها حاوی اطلاعاتی موثق درباره جرایم و جنایات دولت مزدور عبدربه و روابط مشکوک اش با القاعده و داعش است.

المشاط اعلام کرد : ما در راه مستقیم و درست حرکت می کنیم و از حق قانونی خودمان که همانا دفاع از ملت و مملکت و دستیابی به آزادی و استقلال است، دفاع می کنیم.

المشاط از عمران خان نخست وزیر جدید پاکستان به علت حمایتش از برقراری صلح در یمن سپاسگزاری کرد و گفت که دولت نجات ملی (دولت جنبش انصار الله) پیوسته از فرستادۀ سازمان ملل به یمن برای برقراری صلح و امنیت در این کشور حمایت می کند.  

المشاط همچنین خطاب به ملت یمن گفت : از ملت مان می خواهیم همانگونه که در میدان جنگ گرم ایستادگی می کند،  در میدان جنگ اقتصادی نیز به ایستادگی خود ادامه دهد. جنگ اقتصادی آخرین برگ موجود در دست دشمنان یمن است ولی دشمنان در این جنگ شکست خواهند خورد. دولت نجات ملی از هیچ تلاشی برای خنثی کردن توطئه های متجاوزان دریغ نخواهد کرد.

المشاط خطاب به متجاوزان نیز گفت : بدانید که دوران سلطه پایان یافته است و هر تلاشی برای بازگرداندن آن دوران با خواست خداوند به شکست خواهد انجامید.

پربیننده ترین خبرها