حزب وحدت مسلمین پاکستان حمله تروریستی اهواز را تسلیت گفت

حزب وحدت مسلمین پاکستان حمله تروریستی اهواز را تسلیت گفت
چهارشنبه 4 مهر 1397 - 10:42

معاون دبیر کل حزب وحدت مسلمین پاکستان با حضور در کنسولگری ایران در کراچی و قرائت فاتحه برای قربانیان حادثه تروریستی اهواز این جنایت را به شدت محکوم کرد.

العالم-ایران/سیاسی

علامه سید «احمد اقبال رضوی» معاون دبیر کل حزب مجلس وحدت مسلمین در دیدار با «احمد محمدی» سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی حادثه تروریستی اهواز را به وی تسلیت گفت.

علامه رضوی با حضور در کنسولگری ایران در کراچی و قرائت فاتحه برای قربانیان حادثه تروریستی اهواز این جنایت را به شدت محکوم کرد.

وی افزود: با وجود اینکه قدرت‌های استعماری به ویژه آمریکا بعد از انقلاب اقدامات زیادی علیه ملت ایران انجام دادند اما مردم این کشور به رهبری «آیت الله خامنه‌ای» استقامت از خود نشان دادند و پیروز شدند.

علامه رضوی تأکید کرد: حمله تروریستی اهواز نشانه ضعف آمریکا و کشورهای عربی است که با توسل به داعش سعی دارند علیه ملت ایران وارد عمل شوند.

سرکنسول ایران با تشکر از ابراز همدردی معاون دبیر کل حزب وحدت مسلمین گفت: ملت پاکستان و ایران در شرایط سخت در کنار یکدیگر هستند.

محمدی افزود: قلب مردم پاکستان و ایران برای یکدیگر می‌تپد و روابط دو کشور برادرانه همچنین دوستانه است.

قبل از این علامه راجا ناصر عباس جعفری دبیر کل این حزب وحدت مسلمین از دست داشتن داعش به سرپرستی کشورهای عربی در حمله تروریستی اهواز خبر داد.

شنبه این هفته عناصر وابسته گروهک «الاحوازیه» به رژه نیروهای مسلح ایران به‌مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس در شهر اهواز حمله کردند که بر اثر این حمله تروریستی ۲۵ تن شهید و بیش از ۶۰ نفر دیگر مجروح شدند.

فارس

پربیننده ترین خبرها