لیورپول با شکست برابر چلسی حذف شد

لیورپول با شکست برابر چلسی حذف شد
پنج‌شنبه 5 مهر 1397 - 01:18

بازیکنان تیم لیورپول در مرحله سوم رقابت های جام اتحادیه فوتبال انگلیس چهارشنبه شب با قبول شکست مقابل تیم چلسی از گردونه این رقابت ها کنار رفتند.

العالم-اروپا

در این دیدار که ورزشگاه «آنفیلد» برگزار شد شاگردان«یورگن کلوپ» با نتیجه 2 بر یک مغلوب شاگردان« ساری» شدند و با جام اتحادیه خداحافظی کردند.

ابتدا « دانیل استوریج» دردقیقه 58برای تیم لیورپول گلزنی و تیمش را پیش انداخت اما درادامه با گلزنی «امرسون پالمیری» دردقیقه 79 و «ادن هازارد» دردقیقه 85 برای تیم چلسی این تیم بازی باخته را با برد و راهی مرحله بعدی این مسابقات شد.

دو تیم با چند تغییر در ترکیب اصلی خود بازی را شروع کردند، کلوپ «فرمینیو» و «صلاح » را برریوی نیمکت نشاند و ساری درتیم چلسی نیز از «ادن هازارد» استفاده نکرد.

دقایق ابتدایی نیمه نخست دو تیم با به گردش در آوردن توپ برروی زمین بدنبال فرصت گلزنی بودند دراین دقایق موقعیت های تیم چلسی بیش از لیورپول بود و آنان موقعیت های بیشتری را خلق کردند.

رفته رفته بازیکنان لیورپول بازی را در دست گرفته و ضمن خارج شدن از فشار تیم حریف حملات خطرناکی برروی دروازه آنان ایجاد کردند.

مهم ترین اتفاق در این نیمه از دست دادن دو فرصت مناسب گلزنی توسط «آلوارو موراتا »در دقایق 18 و 19 برای تیم چلسی بود.

درادامه بازی در میانه میدان درجریان بود و خطرات جدی دروازه دو تیم را تهدید نکرد.

البته بازیکنان دو تیم دراین دقایق با شوت های سنگین واز راه دور دروازه حریف را با خطر جدی مواجه اما این حملات با جا گیری مناسب و مهار به موقع توپ توسط دروازه بانان برای مهاجمان رقیب از دست رفت.

نکته قابل توجه در این نیمه اصرار بازیکنان دو تیم به بازی روی زمین و عدم استفاده از بازی مستقیم بود.

نیمه دوم با شروع توفانی تیم لیورپول برگزار شد و این تیم سرانجام دردقیقه 58 به گل رسید درادامه ساری سرمربی تیم چلسی که از نتیجه بدست آمد راضی نبود و تیمش درآستانه حذف از این رقابت ها قرارداشت دست به تغییراتی درترکیب تیم خود زد و «کانته»، « لوییز» و هازارد را به زمین فرستاد که این تغییرات نتیجه داد و دردقیقه 79 با گلزنی پالمیری ابتدا بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه 85 هازارد گل برتری تیمش را درون دروازه قرمزها قرارداد تا بدین ترتیب چلسی بازی باخته برابر لیورپول را با برد عوض و خود راهی مرحله چهارم رقابت های جام اتحادیه فوتبال انگلیس شود.

ترکیب لیورپول:

مینیوله، کلاین، لوورن، ماتیپ، مورنو، فابینیو، میلنر، کیتا، شکیری، مانه، استوریج.

ترکیب چلسی:

کابایرو، آزپیلیکوئتا، کریستنسن، کیهیل، امرسون، فابرگاس، کواچیچ، بارکلی، موزس، ویلیان، موراتا.

همچنین تیم آرسنال درچارچوب این رقابت ها تیم برنت فورد را با نتیجه 3 بریک شکست داد و تیم وستهام نیز دریک بازی پر گل با نتیجه 8 بر صفر مکلسفیلد را حذف کرد.

تیم منچستر یونایتد نیز شب گذشته با شکست برابر تیم دربی کانتری از این رقابت ها کنار گذاشته شد.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها