شکست سنگین رئال مادرید در لالیگای اسپانیا

شکست سنگین رئال مادرید در لالیگای اسپانیا
پنج‌شنبه 5 مهر 1397 - 02:02

تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار خارج از خانه برابر سه ویا با شکست سنگین 3 بر صفر مواجه شد.

العالم-اروپا

بامداد پنجشنبه در ادامه هفته ششم لیگ باشگاه های اسپانیا، سه ویا در ورزشگاه مملو از تماشاگر «رامون سانچز پیسخوان» شهر سویل از کهکشانی های مادرید پذیرایی کرد و به پیروزی رویایی 3 بر صفر دست یافت.

رئال که طی فصول اخیر همواره کار سختی برابر سه ویا داشته است در دیدار امروز نیز شروع خوبی نداشت و در دقایق 17 و 21 ضد حملات سریع میزبان موجب شد تا «آندره سیلوا» مهاجم جوان پرتغالی 2 گل متوالی را درون دورازه مادریدی ها جای دهد.

در ادامه مادریدی ها با میدان داری «لوکا مودریچ» و «تونی کروس» و ضربات «گرت بیل» و «آسنسیو» به دنبال گلزنی بودند که در این امر موفق نشان ندادند.

در دقیقه 39 کار رئال مادرید سخت است از قبل شد و «وسام بن یدر» هلندی که فصل خوبی را سپری می کند، سومین گل میزبان را به نام خود ثبت کرد تا ستاره های میهمان در شوک فرو روند.

نیمه نخست در حالی به سه گل به سود میزبان به اتمام رسید که «گرت بیل» ولزی 2 بخت مناسب گلزنی را برای رئال مادرید از دست داد.

در نیمه دوم شاگردان «یولین لوپتگی» در رئال مادرید برای جبران تلاش بیشتری از خود نشان دادند و در دقیقه 53 با ضربه «لوکا مودریچ» به گل رسیدند که استفاده تیم داوری از سیستم ویدئوچک نشان داد که این گل در منطقه آفساید به ثمر رسیده است و مردود اعلام شد.

در ادامه «گرت بیل» که شب خوبی را سپری نمی کرد، 2 فرصت خوب گلزنی را از دست داد.

در دقیقه 76 «مارسلو» مدافع برزیلی مادریدی ها مصدوم شد و به دلیل اینکه هر 3 تعویض میهمان انجام شده بود، رئال در 15 دقیقه پایانی با 10 بازیکن به کار خود ادامه داد.

در دقایق پایانی بازیکنان میزبان در ضد حملات فرصت های خوبی برای افزایش گل های زده خود داشتند که با بی دقتی از دست رفت.

در نهایت این دیدار با برتری 3 بر صفر سه ویا به اتمام رسید تا این تیم با 10 امتیاز به رتبه چهارم جدول رده بندی برسد.

رئال مادرید که می توانست با توجه شکست دور از انتظار بارسلونا برابر لگانس به صدر جدول برسد با قبول باخت مقابل سه ویا، 13 امتیازی باقی ماند تا همچنان در رتبه دوم باشد.

هم اکنون بارسلونا با 13 امتیاز و بر حسب تفاضل گل بهتر نسبت به رئال مادرید در صدر جدول قرار دارد.

بارسلونا چهارشنبه شب در دیدار خارج از خانه مقابل تیم قعرجدولی لگانس با شکست دور از انتظار 2 بر یک مواجه شد.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها