سفارت ایران در لاهه در بیانیه‌ای اعلام کرد

ایران برای پاسخگویی به حملات بزدلانه به اندازه کافی قدرتمند است

 ایران برای پاسخگویی به حملات بزدلانه به اندازه کافی قدرتمند است
پنج‌شنبه 5 مهر 1397 - 13:57

سفارت ایران در لاهه در بیانیه‌ای با بیان اینکه برخی بازیگران بین‌المللی با حمایت مالی و سیاسی از تروریست‌ها به تولید خشونت در جهان می‌پردازند، اعلام کرد که ایران برای پاسخگویی به حملات بزدلانه به اندازه کافی قدرتمند است.

العالم- ایران/ سیاسی 

سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه در پاسخ به ابراز همدردی سفرا، دیپلمات‌ها، مقامات و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی مستقر در هلند با کشورمان در پی حادثه تروریستی اهواز، با صدور بیانیه‌ای از رویکرد مشترک بین‌المللی در محکومیت تروریسم تقدیر کرد. 

سفارت کشورمان در هلند ضمن ابراز تأسف مجدد از حمله تروریستی روز شنبه 31 شهریور ماه، اینگونه حملات را عامل همبستگی بیشتر ایرانیان خواند و با اشاره به بیانیه شورای امنیت سازمان ملل در محکومیت عملیات تروریستی در اهواز، افزوده است: تروریسم در همه اشکال آن تهدید مشترکی برای همه است و هرگونه حمایت و پناه دادن به گروه‌های تروریستی قابل پذیرش نیست و با این پدیده شوم جز با همکاری و تلاش جدی مشترک، نمی‌توان مقابله کرد.
 سفارت جمهوری اسلامی ایران در این بیانیه اضافه کرده است: برخی بازیگران بین‌المللی که به ظاهر خود را پلیس مقابله با تروریسم معرفی می‌کنند، در عمل، با حمایت مالی، سیاسی، اطلاعاتی، نظامی و رسانه‌ای از گروه‌های تروریستی در منطقه و فراتر از آن، به تولید خشونت و جنایت در جهان می پردازند. این بازیگران باید تاکنون دریافته باشند که جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی به چنین حملات بزدلانه‌ای که مردم بی‌گناه را هدف قرار می‌دهد، به اندازه کافی قدرتمند است.
 گفتنی است، «علیرضا جهانگیری» سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند نیز در پی حمله تروریستی اهواز در توئیتی این حادثه را برای همه ایرانیان باعث غم و اندوه خواند و تاکید کرده بود: دشمنان ایران و مزدوران آنها در منطقه هزینه این اقدام جنایتکارانه را خواهند پرداخت.

 

پربیننده ترین خبرها