انبار سری تسلیحات هسته ایران در تورقوزآباد! + فیلم

جمعه 6 مهر 1397 - 17:58

نتانیاهو در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل تصویری از مکانی در تورقوزآباد تهران نشان داد و مدعی شد این مکان انبار سری تسلیحات هسته ایران است، اما واقعیت ماجرا از چه قرار است؟

العالم - ایران 

واکنش همراه با تمسخر عباس عراقچی به نمایش جدید نتانیاهو کوتاه و دقیق بود، معاون وزیر خارجه در مصاحبه با صداوسیما گفت: جداً من فکر میکنم یک عده‌ای دارند نتانیاهو را سرکار میگذارند. 

عراقچی که در کنار ظریف در حال مصاحبه با صدا و سیما بود با خنده تمسخر آمیز گفت: «این دفعه دیگه نتانیاهو را به دورقوزآباد ارجاع داده‌اند، حدس میزنم یه عده‌ای او را سرکار گذاشته اند.»

فیلم مصاحبه عباس عراقچی با صداوسیما پیرامون ادعای نتانیاهو

#تورقوزآباد، #دارقوزآباد و #انبار_سری_تسلیحات_هسته_ایران شب گذشته و پس از سخنرانی نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل در شبکه های اجتماعی ایران داغ شد، کاربران ایرانی کاردستی جدید نتانیاهو را دست گرفتند و به شوخی در مورد آن پرداختند.

چند جوان هم به مکانی ادعایی نخست وزیر رژیم صهیونیستی رفته و با قالیشویی که نتانیاهو می گوید انبار سری تسلیحات هسته ای ایران است سلفی گرفتند (در فیلم بالای خبر مشاهده می کنید).

کاربری هم در فضای مجازی تصویری از آسمان تورقوزآباد منتشر کرده است و نوشته «در عکسهای هوایی از تورقوزآباد مشخصه که اونجا در حال غنی سازی لواشک هستن »

اما خلاصه ای از واکنش های توئیتری کاربران ایرانی با تورقوزآباد نتانیاهو:

میگن قالیشویی #تورقوزآباد هر سال برا محرم کیک زرد نذری میده

یه بار هم از #تورقوزآباد رد می‌شدیم، بوی هیروشیما و ناکازاکی میومد

اسنادی که اسراییل ادعا می‌کرد از #شورآباد سرقت کرده که [مشتی کاغذ بایگانی است] کار دست‌شان داده؛ خفن‌ترین ارتش خاورمیانه(!) یا مغلوب عملیات‌روانی سربازان‌گمنام شده یا گول احمق‌های ِآلبانی‌نشین را خورده و کارش به #تورقوزآباد رسیده! کار تمیز یعنی همین...

من موندم اون کسی که مامورِ القای گافِ #تورقوزآباد به نتانیاهو بوده، چطور تونسته توی اون شرایطِ خاص جلوی خنده هاشو بگیره...

پربیننده ترین خبرها