رسانه صهیونیستی: نتانیاهو از نمایش در سازمان ملل لذت می برد

رسانه صهیونیستی: نتانیاهو از نمایش در سازمان ملل لذت می برد
شنبه 7 مهر 1397 - 13:53

تارنمای روزنامه جروزالم پست با اشاره به علاقه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی برای سخنرانی در نسشت مجمع عمومی سازمان ملل نوشت که وی از نمایش دادن در آن لذت می برد.

العالم ـ فلسطین اشغالی

این تارنما افزود که نتانیاهو شاید خیلی سازمان ملل را دوست نداشته باشد و یکی از نهادهای آن را فاسد خطاب کند، اما "عاشق" سخنرانی در این سازمان است. 
به نوشته این روزنامه صهیونیستی، نتانیاهو از نمایش دادن در نشست عمومی سازمان ملل لذت می برد چیزی که مشاوران او طی سالها آن را تصدیق کردند. 
جروزالم پست افزود: از تمام ژست های بخصوصی که او بارها استفاده کرده، مشخص است که از این کار لذت می برد.
این روزنامه همچنین اشاره کرد که نشست مجمع عمومی سازمان ملل یک تئاتر سیاسی است و نتانیاهو نقش همیشگی خود را بازی کرد.
روزنامه صهیونیستی از پخش شدن سریع جوک هایی پیرامون ادعاهای نتانیاهو در مورد پخش مواد رادیو اکتیو توسط ایران خبرداد و نوشت: بر اساس گفته های نتانیاهو ایران در ماه گذشته 15 کیلوگرم مواد رادیواکتیو از تاسیساتی خارج و در مناطق مختلف در تهران پخش کرده‌ تا به نوعی آنها را پنهان کرده ‌باشد.
به گزارش ایرنا، نتانیاهو در سخنرانی خود درمجمع عمومی سازمان ملل نقشه‌ای از تهران و عکسی از ساختمانی در تورقوزآباد، در جنوب تهران را نشان داد و گفت این تصاویر مکان تاسیسات سری جدیدی در ایران را نشان می‌دهد. درحالی که دوربین‌های رسانه‌های متفاوت روی تصویری که در دستان نتانیاهو بود زوم کرده بودند، نخست‌وزیر رژیم اسراییل ادعا کرد آنچه نشان می‌دهد محل یک آرشیو اسناد اتمی و یک انبار مواد و تجهیزات اتمی ایران است.
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ادعای نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل متحد علیه ایران را فاقد ارزش پاسخگویی دانست و گفت: پس از ناکامی آمریکا و اسرائیل در اجرای سناریوی های ضد ایرانی، این نمایش و ادعاهای مضحک از نخست وزیر رژیم اشغالگر دور از ذهن نبود.

پربیننده ترین خبرها