4 درجه‌دار نیروی دریایی آمریکا به تجاوز به یک دختربچه متهم شدند

4 درجه‌دار نیروی دریایی آمریکا به تجاوز به یک دختربچه متهم شدند
شنبه 7 مهر 1397 - 16:27

مقام‌های ارتش آمریکا در حال تحقیق درباره اتهام تجاوز به یک دختر بچه توسط ۴ درجه‌دار این کشور در پایگاه نیروی دریایی ایالت واشنگتن است.

العالم - آمریکا

۴ تن از نیروهای نیروی دریایی آمریکا متهم هستند که در پایگاه نیروی دریایی «کیتساپ» واقع در ایالت واشنگتن یک دختر بچه را مورد تجاوز جنسی قرار دادند.

بنا بر گزارش «نیوی تایمز» (navytimes) آمریکا، ۴ درجه‌دار نیروی دریایی آمریکا متهم هستند که در یک پایگاه نیروی دریایی جرایم جنسی مرتکب شده‌اند.

یکی از جرایم، تجاوز به یک دختر زیر سن قانونی است. گفته می‌شود که این دختر نگون بخت بین ۱۲ تا ۱۶ سال داشته است.

این رسانه آمریکایی گزارش داد: «این اتفاق ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۷ در سربازخانه پایگاه کیتساپ اتفاق افتاده است».

به رغم گذشت یک سال از این اقدام شنیع، تاکنون رسانه‌های آمریکایی اطلاعی از این پرونده نداشتند و گزارشی در این باره منتشر نکرده بودند.

مسئولان تحقیق درباره این پرونده به «نیوی تایمز» گفتند که این ۴ عضو نیروی دریایی آمریکا علاوه بر تجاوز دسته‌جمعی به این دختر، از این اقدام شنیع فیلمبرداری و عکسبرداری هم کرده‌اند.

گفته می‌شود که تحقیق در این باره از ۲۶ سپتامبر سال گذشته آغاز شده اما هنوز هیچ اسم و جزئیاتی درباره پرونده منتشر نشده است.

قرار است طی هفته جاری درباره ارجاع پرونده تجاوز اعضای نیروی دریایی آمریکا به دادگاه نظامی تصمیم‌گیری شود.

یکی از این ۴ عضو ارتش آمریکا، مامور خدمت در بخش زیردریایی موشک بالستیک «نبراسکا» است و یکی دیگر از آنها در زیردریایی «هنری ام جکسون» مامور به خدمت بوده است. نفر سوم هم در مرکز پشتیبانی پایگاه فعال بوده است.

محل خدمت چهارمین متهم این پرونده جنجالی، هم «نبراسکا» اعلام شده است

فارس

پربیننده ترین خبرها