الوطن: دوران عربده کشی صهیونیست ها در سوریه روبه پایان است

الوطن: دوران عربده کشی صهیونیست ها در سوریه روبه پایان است
يکشنبه 8 مهر 1397 - 07:51

روزنامه الوطن نوشت: با تحویل سامانه موشکی اس300 به سوریه، عربده کشی و قلدری رژیم صهیونیستی در این کشور پایان می یابد.

العالم- فلسطین اشغالی 

روزنامه الوطن چاپ مسقط در شماره روز یکشنبه خود نوشت: رژیم صهیونیستی از طریق آمریکا تلاش می کند روسیه را از تحویل سامانه دفاعی ای 300 به سوریه منصرف کند.
این تلاش نشانه اصرار رژیم صهیونیستی بر ادامه قلدری ، عربده کشی و تجاوز به منافع ملت و نقض حاکمیت ملی سوریه می باشد که برخلاف همه قوانین بین المللی است.
این روزنامه افزود: هدف از توطئه صهیونیستی – آمریکایی که سوریه را هدف قرارداده است، ویران کردن این کشور عربی به خاطر مواضع اصولی و انسانی آن بویژه در حمایت از ملت فلسطین و ایستادگی در سنگر مقاومت است. 
ادعای صهیونیست ها درباره نقض حاکمیت ملی سوریه به بهانه جلوگیری از رسیدن سلاح به مقاومت اسلامی لبنان و جلوگیری از ایجاد پایگاه های ایران درسوریه دروغ ها و اتهام های نخ نما شده ای است که برکسی پوشیده نیست.
واقعیتی که دشمنان سوریه برای سرپوش گذاشتن آن تلاش می کنند این است که می خواهند سوریه را نیز به سرنوشت عراق، لیبی و یمن مبتلا و قدرت آن را نابود کنند تا فضای منطقه آماده طرح های تجزیه ای و تقسیمی شود به همین خاطربه عقیده آن ها بر سوریه حرام است که قدرت خود را بازیابد و قادر به دفع تجاوز دیگران باشد. 
الوطن نوشت: دشمنی با جمهوری اسلامی ایران و روسیه و اجرای تحریم های اقتصادی در رابطه با این دو کشور نیز به خاطر حمایت کامل آن ها از سوریه و کمک به این کشور در به شکست کشاندن توطئه تقسیم و تجزیه در همین چارچوب می گنجد.
به همین خاطر نگرانی رژیم اشغالگرصهیونیستی از تحویل سامانه اس 300 به دمشق پس از اهانت به روسیه و ارتش آن و سرنگون کردن هواپیمای ایلیوشن 20 و کشتن 14 نظامی این کشور روبه افزایش است. 
این سامانه موشکی باعث پایان یافتن تجاوزجنگنده های اسرائیلی به سوریه می شود و به این کشور امکان کامل کردن پیروزی بر توطئه تروریستی را می دهد.
نگرانی رژیم صهیونیستی با رسیدن اخباری مبنی بر آغاز تحویل سامانه موشکی اس 300 به سوریه پس از ارسال سامانه های جنگ الکترونیک هر لحظه افزایش می یابد.
در هرکدام از گام های روسیه پیامی برای رژیم صهیونیستی نهفته است و آن پیام این است که صبر دربرابر تجاوزهای مکرر به حاکمیت ملی یکی از کشورهای عضو سازمان ملل متحد پایان یافته و نقض قوانین بین المللی کافی است و عربده کشی و قلدری اسرائیل باید پایان یابد.

ایرنا

پربیننده ترین خبرها