واکنش آمریکا به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌های تکفیری در سوریه

واکنش آمریکا به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌های تکفیری در سوریه
دوشنبه 9 مهر 1397 - 16:32

سخنگوی ائتلاف آمریکا در واکنش به هدف قرار دادن مقر تروریست‌های تکفیری در شرق سوریه در حمله موشکی سپاه پاسداران ایران اعلام کرد که «نیروهای ائتلاف» در «خطر» قرار ندارند.

العالم _ آمریکا

سخنگوی ائتلاف به رهبری آمریکا در آنچه که «مقابله با داعش» خوانده می‌شود، به حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر تروریست ها و سرکردگان گروهک‌های تکفیری در شرق سوریه واکنش نشان داد.

«شان رایان» سخنگوی ائتلاف آمریکا در اولین واکنش رسمی واشنگتن به حملات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تروریست‌ها اعلام کرد: «نیروهای ایرانی شب گذشته بدون اطلاع قبلی یک حمله انجام دادند».

در بیانیه این مقام آمریکایی آمده است: «منابع خبری اعلام کردند که آنها این حمله را علیه ستیزه‌جویانی انجام دادند که از نظر آنها مقصر حملات اخیر به رژه نظامی در ایران بودند».

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: «نیروهای ائتلاف هنوز در حال ارزیابی و بررسی حمله هستند و هیچ نیرویی از ائتلاف، در خطر قرار ندارد».

بامداد امروز دوشنبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به حادثه تروریستی اخیر اهواز مقر تروریست ها و سران گروهک های تکفیری را در شرق فرات در سوریه هدف حمله موشک های بالستیک قرار داد.

پربیننده ترین خبرها