رسوایی جدید مفتی اعظم عربستان

رسوایی جدید مفتی اعظم عربستان
پنج‌شنبه 12 مهر 1397 - 17:29

کاربران توئیتر نامه ای را در این شبکه اجتماعی منتشر کردند که مفتی اعظم عربستان در این نامه برای انتصاب برادر زاده اش به سمت استادیاری دانشکدۀ علوم دینی، از محمد بن سلمان ولیعهد سعودی می خواهد وساطت کند.  

العالم - عربستان سعودی 

نامۀ عبدالعزیز  آل الشیخ مفتی اعظم عربستان نشان می دهد که دامنۀ فساد در این کشور چقدر گسترش یافته و به جایی رسیده است که مفتی اعظم سعودی با ارسال نامه ای به ولیعهد خواستار انتصاب یکی از خویشاوندان خود به سمت استادیاری دانشگاه می شود.

روزنامه وطن با انتشار متن نامۀ مفتی اعظم عربستان اعلام کرد : مفتی اعظم عربستان در این نامه برای تعریف و تمجید از برادر زادۀ خود آورده است که برادر زاده اش "عبدالعزیز بن عبدالملک آل الشیخ" فردی میانه رو و کاملاً وفادار به آل سعود است.

مفتی اعظم عربستان می افزاید: با توجه به اینکه عبدالعزیز بن عبدالملک در میان ما خاندان آل الشیخ فردی محترم است و از جایگاه ویژه ای برخوردار است، از شما استدعا دارم که مرحمت کرده و دستور بفرمائید که وی به استادیاری رشتۀ فقه در دانشکده علوم دینی دانشگاه اسلامی محمد بن سعود در ریاض تعیین شود.

این وساطت طلبی مفتی اعظم عربستان سعودی در حالی فاش می شود که مرکز آمار عربستان میانگین بیکاری را 9 / 12 درصد در سه ماهۀ اول سال 2018، اعلام کرد.

این میانگین بیکاری بالاترین میانگین از سال 1999 یعنی سال آغاز انتشار آمارهای بیکاری است.  

نامۀ مفتی اعظم عربستان

پایان

پربیننده ترین خبرها