فلاحت‌پیشه: باید منتظر یکسری جنگ روانی دیگر علیه ایران باشیم

فلاحت‌پیشه: باید منتظر یکسری جنگ روانی دیگر علیه ایران باشیم
جمعه 13 مهر 1397 - 08:47

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که رژیم صهیونیستی به دنبال جنگ روانی علیه ایران است که نمونه اخیر آن را در سازمان ملل دیدیم . معتقدم باید منتظر یکسری جنگ روانی دیگر باشیم.

العالم - ایران / سیاسی

حشمت الله فلاحت پیشه در واکنش به اظهارات اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی  علیه ایران، گفت: نتانیاهو در سازمان ملل تلاش کرد افتضاح مثلث ترامپ، پمپئو و هیلی را به گونه‌ای پوشش دهد، اما در نهایت رسوا شد. آن طرف در آمریکا رسانه‌های این کشور از نیویورک تایمز تا واشنگتن پست این مثلث را تحت عنوان "افتضاح دیپلماتیک" نقد کردند چون معتقد بودند آنها فرصت ریاست آمریکا در شورای امنیت را از بین بردند.

وی افزود: در این شرایط نتانیاهو سعی کرد موضوع را با نام بردن ایران مقداری تحت الشعاع قرار دهد. او به دنبال جنگ روانی بود. البته که معتقدم باید منتظر یکسری جنگ روانی دیگر باشیم.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به 12 تاییدیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مورد فعالیت‌های هسته ای ایران، گفت: نتانیاهو می خواست تمامی موارد را تحت الشعاع قرار دهد. البته که رسانه‌های رژیم صهیونیستی از او انتقاد کردند و می‌گویند که دوران نتانیاهو به اتمام رسیده است و دیگر دلیلی ندارد ایران را به عنوان ناامن ساز اسرائیل مطرح کند. رسانه‌های رژیم صهیونیستی هم به نتانیاهو فشار می آورند.

پربیننده ترین خبرها