فراخوان شرکت در تظاهرات گسترده امروز جمعه "پایداری و مقاومت"

فراخوان شرکت در تظاهرات گسترده امروز جمعه
جمعه 13 مهر 1397 - 10:18

کمیته ملی راهپیمایی های بازگشت و شکست محاصره مردم را به مشارکت گسترده در تظاهرات جمعه "پایداری و مقاومت" در اردوگاه های بازگشت در کنار دیوار امنیتی در نوار غزه فراخواند.

العالم - فلسطین اشغالی

بیست و هشتمین جمعه تظاهرات بازگشت و شکست محاصره که از 30 مارس گذشته شروع شده است امروز برگزار می شود، جمعه های اخیر شاهد بیشترین و گسترده ترین حضور مردمی بوده است.

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که به منظور جلوگیری از هر گونه اتفاق پیش بینی نشده در جبهه غزه، نظامیان مستقر در مرز غزه را افزایش داده و باطری های سامانه گنبد آهنین را در این منطقه مستقر می کند.

به گفته مرکز اطلاع رسانی فلسطین، همزمان بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز غزه و جنبش حماس را تهدید کرده است که چنانچه بخواهند محرومیت های اعمال شده بر غزه از سوی محمود عباس را با حمله به "اسرائیل" جبران کنند، باید منتظر ضربه بسیار سنگینی از سوی این رژیم باشند.

جمعه گذشته در بیست و هفتمین تظاهرات بازگشت شاهد مشارکت و حضور گسترده مردم بود. در این تظاهرات که با عنوان جمعه "انتفاضه مسجد الاقصی" برگزار شد، 7 نفر به شهادت رسیدند.

جمعه گذشته از زمان تظاهرات روز زمین که در 14 مه برگزار شد، خونین ترین جمعه بوده است؛ در تظاهرات روز زمین 20 نفر به شهادت رسیده و صدها نفر مجروح شدند.

سلسله تظاهرات بزرگ بازگشت در 30 مارس گذشته آغاز برگزار شده است؛ در این راهپیمایی ها بر اثر حمله نظامیان رژیم صهیونیستی 193 شهروند به شهادت رسیده و حدود 20 هزار نفر نیز مجروح شدند.

پربیننده ترین خبرها