رئیس رسانه ملی: با دیپلماسی رسانه‌ای به‌دنبال شکست انحصار رسانه‌های نظام سلطه هستیم

رئیس رسانه ملی: با دیپلماسی رسانه‌ای به‌دنبال شکست انحصار رسانه‌های نظام سلطه هستیم
جمعه 13 مهر 1397 - 11:41

علی‌عسکری در حاشیه نشست "ای‌بی‌یو" گفت: با یک دیپلماسی رسانه‌ای هوشمندانه و برنامه‌ریزی‌شده در پی تغییر فضای موجود به‌نفع خود و دیگر کشورهای مستقل هستیم.

 

العالم - ایران / فرهنگی

رییس سازمان صدا و سیما در آیین افتتاحیه پنجاه و پنجمین نشست ای‌بی‌یو (اتحادیه رادیو و تلویزیونهای آسیا و اقیانوسیه) در عشق‌آباد ترکمنستان حاضر شد.

علی‌عسکری در حاشیه این افتتاحیه، حضور در چنین نشست‌هایی را برای هر رسانه‌ای ضروری خواند و افزود: سازمان صدا و سیما به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های رسانه‌ای با این هدف در چنین اجلاسی شرکت می‌کند که با گسترش تعاملات، هم تجربیات خود را در اختیار گذارد و هم در جریان آخرین دستاوردهای رسانه‌ای قرار گیرد.

رییس رسانه ملی به موفقیت‌های چشمگیر سازمان صدا و سیما در نشست‌های قبلی "ای‌بی‌یو" اشاره و تصریح کرد: باید در مسیر پیشرفتی که داریم به بهترین وجه پیشرفت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری عرصه رسانه را رصد و از آنها استفاده کنیم.

وی به جنگ رسانه‌ای امروز در دنیا پرداخت و ابراز کرد: در زمانی که رسانه‌های وابسته به نظام سلطه از هر روشی برای اهداف خود استفاده می‌کنند کشورهای مستقل مانند اعضای "ای‌بی‌یو" باید کنار یکدیگر و با همکاری تنگاتنگ و هم‌افزایی، این انحصار رسانه‌ای را بشکنند.

رییس سازمان صدا و سیما با بیان اینکه آمریکا با استفاده از رسانه‌های وابسته به نظام سلطه جنگ روانی سنگینی را علیه مردم ایران طراحی کرده است گفت: ما با هوشیاری در این مقطع حساس حرکت می‌کنیم و با یک دیپلماسی رسانه‌ای هوشمندانه و برنامه‌ریزی‌شده در پی تغییر فضای موجود به‌نفع خود و دیگر کشورهای مستقل هستیم.

رییس رسانه ملی در حاشیه افتتاحیه اجلاس با رؤسای شبکه‌های cctv چین و nhk ژاپن دیدار و بر گسترش هرچه بیشتر روابط تأکید کرد.

پربیننده ترین خبرها