ادامه عملیات نیروهای یمنی در امتداد نوار ساحلی

ادامه عملیات نیروهای یمنی در امتداد نوار ساحلی
جمعه 13 مهر 1397 - 14:26

ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع مزدوران متجاوز در مناطق مجاور کیلومتر 16 زیر آتش توپخانه گرفتند. در این عملیات شماری از  نیروهای سعودی و مزدوران به هلاکت رسیده یا مجروح شدند و یک زرهپوش آنها نیز منهدم شد.

العالم - یمن

خبرنگار العالم در یمن به نقل از منابع نظامی گفت در عملیات نظامی ارتش و نیروهای یمنی در امتداد خط ساحلی از منتهی الیه جنوب التحتیا تا منتهی الیه شمال الدریهیمی مزدوران متجاوز خسارت ها و تلفات سنگینی را متحمل شدند در این عملیات خسارات سنگینی به خودروها و انبارهای سلاح و انبار مواد غذایی آنها وارد آمد.

یک منبع نظامی با تأیید خبر حمله توپخانه ای ارتش و کمیته های مردمی به مواضع متجاوزان و مزدوران آنها گفت که گلوله باران مواضع متجاوزان که از صبح شروع شده است باعث کشته یا مجروح شدن شماری از مزدوران و انهدام یک دستگاه زرهپوش نظامی در کیلومتر 16 شده است.

این منبع نظامی خاطرنشان کرد که میزان خسارت های وارد شده به خودروها و زرهپوش های دشمن ده ها دستگاه برآورد شده است در حالی که شمار کشته شده ها از 20 تا 50 نفر در نوسان است و این آمار در مقایسه با آمار واقعی بسیار نا چیز است چرا که اگر آمار تلفات و خسارات واقعی دشمن اگر به دقت برآورد شده و از منابع نظامی ما به طور روزانه استخراج شوند بسیار بیش از این خواهد بود.

این منبع به اهالی جنوب هشدار داده است که دشمن دیگر توان حمله ندارد و در وضعیت سرگردانی و جنون هیستریک است که ممکن است برای جبران شکست دست به فریب اهالی قبایل جنوب بزند و اگر این اهالی هشیار نباشند ممکن است فریب دشمن را خورده و اسیر جهنم ساحل غربی شوند.

پربیننده ترین خبرها