نتانیاهو: به اقدام علیه ایران ادامه می‌دهیم/به زودی با پوتین دیدار می‌کنم

نتانیاهو: به اقدام علیه ایران ادامه می‌دهیم/به زودی با پوتین دیدار می‌کنم
يکشنبه 15 مهر 1397 - 14:20

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اعلام اینکه با رئیس‌جمهور روسیه گفت‌وگو کرده، گفت به زودی برای رایزنی‌های امنیتی با پوتین دیدار می‌کند.

العالم _ فلسطین اشغالی

با وجود استقرار سامانه‌های جدید دفاعی در سوریه، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه بار دیگر گفت تل‌آویو به اقدام علیه «مواضع ایران در سوریه» ادامه خواهد داد.

به نوشته خبرنگار «کانال ۱۰» تلویزیون رژیم صهیونیستی، نتانیاهو که در ابتدای جلسه هفتگی کابینه این رژیم صهیونیستی می‌کرد، گفت: «لحظاتی پیش با رئیس‌جمهور [ولادیمیر] پوتین [رئیس‌جمهور روسیه] صحبت کردم. توافق کردیم که به زودی با هم دیدار و درباره هماهنگی امنیتی دو ارتش با هم گفت‌وگو کنیم.»

از ماه گذشته که یک فروند هواپیمای «ایلوشین-۲۰» هنگام حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه هدف پدافند موشکی قرار گرفته و ساقط شد، روابط مسکو و تل‌آویو تنش‌آمیز شده است. روسیه با بیان اینکه اقدامات «غیرحرفه‌ای» و «غیرمسئولانه» جنگنده‌های رژیم صهیونیستی موجب بروز سانحه برای هواپیمای روس بوده، هفته گذشته سامانه پدافندی «اس-۳۰۰» را در اختیار سوریه قرار داد.

نتانیاهو در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «اسرائیل همواره برای جلوگیری از استقرار نظامی ایران در سوریه و ممانعت از انتقال تسلیحات مرگبار به حزب‌الله در لبنان، به اقدام ادامه خواهد داد.»

در حدود هشت سالی که از بحران در سوریه می‌گذرد، رژیم صهیونیستی ده‌ها بار به بهانه مقابله با حضور نظامی ایران در سوریه، مناطق مختلف این کشور را هدف قرار داده است. با وجود ابراز مخالفت مسکو با این اقدامات، تل‌آویو گفته به حمله به سوریه ادامه خواهد داد.

فارس

پربیننده ترین خبرها