پارازیت بر روی امواج "العالم" در بحرین

پارازیت بر روی امواج
جمعه 21 مهر 1391 - 15:59

العالم، منامه - فعال سياسي بحريني تأکيد کرد: مردم اين کشور بي توجه به خط قرمز هاي آل خليفه، تظاهرات خود را به قلب منامه کشانده اند.

" نادر عبدالامام" روز جمعه در مصاحبه با شبکه خبری العالم کشیده شدن تظاهرات به قلب منامه را نشانه بحران واقعي در كشور دانست و گفت: این تظاهرات پيامي به همه دنيا و آل خليفه است و نشان می دهد که اراده مردمي را نمي توان آشوب نامید و سرکوب کرد.

فعال سیاسی بحرینی، تصریح کرد: هدف از تظاهرات در منامه، رساندن صداي انقلاب به گوش همه و باقي ماندن در صحنه است. ما به خطوط قرمزی که آل خلیفه ترسیم کرده است، توجهی نخواهیم داشت.

عبدالامام با تاکید بر مسالمت آمیز بودن تظاهرات انقلابیون بحرین، افزود: هدف ما تهدید اقتصاد کشور نیست، بلکه نيروهاي امنيتي با محاصره خيابانها و ايجاد پست هاي بازرسي، اقتصاد كشور را تهديد می کنند.

فعال سیاسی بحرینی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به ارسال پارازیت ماهواره ای در زمان پخش برنامه های شبکه العالم در مورد بحرین، گفت: رژيم آل خليفه، دریافت برنامه های شبكه هايي كه مظلوميت مردم بحرين را نشان مي دهند، از جمله العالم را مختل مي كند و اين تنها اقدامي است كه از عهده آل خلیفه بر می آید.

21/10-13:41

 



پربیننده ترین خبرها