فعال حقوقي بحرين: تحريم انتخابات يك واجب شرعي است

فعال حقوقي بحرين: تحريم انتخابات يك واجب شرعي است
جمعه 20 مهر 1397 - 13:56

ابراهیم سرحان فعال حقوقی بحرینی در گفتگو با شبکه العالم با اشاره نقض آشکار حقوق بشر توسط رژیم آل خلیفه تاکید کرد تحریم انتخابات بحرین یک واجب شرعی است و همه گرو ها چه مخالف و چه موافق رژیم آل خليفه باید آن را تحریم کند.

العالم-بحرين

وی در ادامه افزود تجریه مشارکت جمعیت الوفاق بحرین در انتخابات این کشور از سال های 2002 تا 2006 اثبات کرده است که این انتخابات کاملا دروغین است و هیچ تاثیری در عرصه سیاسی بحرین ایجاد نمی کند.

وی در ادامه افزود نظامی سیاسی حااکم در بحرین بر انتخابات این کشور احاطه دارد .

سرحان تاکید کرد پارلمان بحرین هیچ اختیاری از خود ندارد و در واقع ابزاری در دست رژیم آل خلیفه برای تحقق اهدافش است.

وی افزود: تحریم انتخابات  به دست مخالفان، موجب آن خواهد شد که مشروعیت پارلمان بحرين زیر سوال رود و زمانی که اپوزسیون در پارلمان حضور نداشته باشند دستگاه قانون گزاری قدرت خود را در نظارت و جلوگیری از فساد و قانون گذاری از دست می دهد.

از سوی دیگر، جواد عبدالوهاب، روزنامه نگار بحرینی در گفتگو با العالم تاکید کرد که تجربه مشارکت مخالفان بحرینی در انتخابات پارلمانی در فصول گذشته اثبات کرده است که این پارلمان هیچ ارزشی برای خواست مردم قاةل نيستز

وی تاکید کرد که فایده ای که تحریم انتخابات بحرین دارد این است که صدای مخالفان رژیم آل خلیفه را به گوش جهانیان خواهد رساند.

عبدالوهاب در ادامه تاکید کرد که که رژیم آل خلیفه مستقیما در این انتخابات دست می برد و قطعا این انتخابات نمایشی و دروغین است.

پربیننده ترین خبرها