آیا قالیباف از کشور خارج شده است؟ + تصاویر

آیا قالیباف از کشور خارج شده است؟ + تصاویر
شنبه 21 مهر 1397 - 16:30

برخی رسانه‌های ضدانقلاب با پخش شایعه‌ای مدعی شدند که محمدباقر قالیباف از کشور خارج و متواری! شده است! این در حالی است که قالیباف روز گذشته ( ۲۰ مهر ) در مراسم تشییع پیکر والده محسن اسماعیلی حضور یافته است.

العالم _ ایران / سیاسی

از صبح دیروز شایعه‌ای در کانال‌ها و رسانه‌های ضدانقلاب و در راس آنها آمدنیوز مطرح شده است مبنی بر اینکه محمدباقر قالیباف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و شهردار اسبق تهران از کشور خارج شده است.


در همین رابطه بخوانید؛

حقیقتی در مورد قالیباف که برای اولین بار گفته می شود


این رسانه ضدانقلاب در ادامه ادعاهای کذب خود نوشته است: قالیباف برای مدیریت اموال سرقتی یک میلیارد دلاری در استرالیا به سر می‌برد!

با نگاهی به خبرها و گزارش‌های چند روز اخیر به راحتی میتوان به ادعاهای بی اساس این رسانه‌ها و کانال‌ها پی برد.

در همین راستا تصاویر پخش شده از مراسم تشییع مرحومه فاطمه زندبار، والده محسن اسماعیلی، عضو حقوقدان شورای نگهبان و نماینده مجلس خبرگان رهبری و پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس‌جمهور ، که روز  جمعه ۲۰ مهر در مسجد شهید بهشتی برگزار شد نشان از حضور قالیباف در این مراسم است و تکذیبی بر شایعات تکراری ضد انقلاب.

همچین شهردار اسبق تهران در مراسم بزرگداشت شهید همدانی و شهدای مدافع حرم‌ که روز ۵ شنبه گذشته در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار شد نه تنها حضور یافته بلکه سخنرانی هم کرده است.

در ادامه تصاویری از حضور قالیباف در این مراسم را می‌بینید:
 

البته این ادعاهای کودکانه همیشه از سوی ضدانقلاب و.. بوده و بعد از مدتی نیز دروغ آنها روشن شده است. بررسی عملکرد و خط مشی کانال‌تلگرامی آمدنیوز نیز در چندماه گذشته نشان می‌دهد که آن‌ها از هر حربه‌ای برای ضربه زدن به نظام و مسئولین و صد البته اعتماد مردم استفاده می‌کنند و به هر دستاویزی چنگ می‌زنند.

سایت الف

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها