یکی از اعضای ارشد حماس:

اسارت صهیونیست ها، تنها راه آزادی اسرای فلسطینی است

اسارت صهیونیست ها، تنها راه آزادی اسرای فلسطینی است
جمعه 28 مهر 1391 - 08:41

العالم، غزه - يک عضو ارشد حماس از كوتاهي سازمان هاي فلسطيني در به اسارت گرفتن سربازان صهيونيستي براي مبادله با اسراي فلسطيني، انتقاد كرد و تنها راه آزادي اسراي فلسطيني را به اسارت گرفتن صهيونيست ها دانست.

 "محمد الكتري"روز جمعه در گفت وگو با شبكه خبري العالم از اقدام تشكيلات خودگردان در تحویل نظامیان صهیونیست به ارتش این رژیم، به بهانه "ورود اشتباه" به کرانه باختری انتقاد كرد و گفت: با مذاکره و اتکا به سازمانهاي بين المللي نمي توان اسراي فلسطيني را آزاد كرد.

اواخر ماه گذشته میلادی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان در نابلس در شمال کرانه باختری 3 نظامی مسلح صهیونیست (سوار بر یک خودروی شخصی) را بازداشت کردند. تشکیلات خودگردان روز بعد نظامیان بازداشت شده را با این بهانه که به اشتباه وارد نابلس شده اند، به ارتش رژیم صهیونیستی تحویل داد.

محمد الكتري با انتقاد از این اقدام مقامات فلسطيني ،گفت: سازمان هاي فلسطيني براي آزادي اسراي فلسطيني كه بهترين دوران عمر خود را در زندانهاي اشغالگران گذرانده اند، كوتاهي كرده اند.

اين مقام حماس خاطرنشان كرد: تبادل اسرا با رژیم صهیونیستی در سال گذشته که باعث آزادی بیش از هزار اسیر فلسطینی شد نشان دهنده پيروزي اراده گروه های مقاومت است و  اميد را در دل اسراي فلسطيني، خانواده هاي آنها و همه آزادگان جهان زنده كرد.

الکتری با بيان اين كه مبادله اسرا كامل كننده جهاد ملت فلسطين بود، افزود: در آن زمان برخي گروه هاي فلسطيني تصميم گرفتند اسراي صهيونيستي را با اصرار مقامات اين رژيم آزاد كنند؛ اين درحالي بود كه برخي اسرای فلسطینی باید بیش از 30 سال در زندان هاي صهيونيستي بمانند.

وی تاکید کرد: همه گروه هاي فلسطيني دريافته اند كه آزادي اسراي فلسطيني تنها با به اسارت گرفتن نظامیان  صهيونيستي امكان پذير است؛ اين نكته بايد اولويت سازمان هاي فلسطيني باشد تا با جديت، سربازان صهيونيستي را براي آزادي اسراي فلسطيني به اسارت بگيرند.

عضو ارشد حماس تاكيد كرد: اسرا فقط به اعلام همبستگي نياز ندارند، بلكه براي آزادي و رهايي از پشت ميله هاي زندان به اقدام عملي و جدي نياز دارند و درخواست آزادي اسرا از دشمن و سازمان هاي بين المللي به هيچ نتيجه اي نمي رسد.

18-19:41

پربیننده ترین خبرها